Se, keneen tuntee seksuaalista vetovoimaa, on se, jonka kanssa kuuluu tehdä lapsia
Kommentit (19)
Eli siis 99% miehistä jää lapsettomiksi, koska kukaan ei tunne heitä kohtaan vetoa. Ok
Mä olen huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison.
Ongelma on se, että ne miehet, joihin minä tunnen sexuaalista vetovoimaa niin, että vagina menee ihan märäksi, eivät halua seurustella kanssani. Kuulemma he eivät tunne "kemiaa" kanssani .
Kivekset ovat pettämätön sensori eikä niiltä tarvitse motiivia kysellä.
Ollaan miehen kanssa yritetty jo vuosia mutta ei ole vielä onnistunut. Mutta nyt jatketaan kahta innokkaammin kun tiedetään tämä luonnon tahto.
-M32
Mä tunnen vahvaa seksuaalista vetovoimaa vain kusipäitä kohtaan, tyyliin rikolliset, aggressiiviset miehet tai naisia pyörittävät alfat. Onneksi tajusin jossain vaiheessa silti luopua niiden kanssa vehtaamisesta ja otin kiltin tavallisen miehen, joka ei tosin saanut sukkia pyörimään jaloissa, mutta oli mukava ja söpö. 2 lastakin on ja on hyvä isä.
Ei se noin voi mennä. Eikä mene.
Pelkkä seksuaalinen vetovoima ei riitä mihinkään suhteeseen, saati sitten lasten tekemiseen.
Seksuaalinen vetovoima on pelkkää puhdasta himoa toista kohtaan. Ja kohteet vaihtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis 99% miehistä jää lapsettomiksi, koska kukaan ei tunne heitä kohtaan vetoa. Ok
Kuule, sekä miehet että naiset kokevat ja tuntevat seksuaalista vetovoimaa, mitä erilaisempiin ihmisiin.
Ei ole mitään standardi ihmistä, ei miehiä eikä naisia, joita kohtaan ainostaan voidaan tuntea voimakasta seksuaalista vetovoimaa.
Se nyt vielä olisi puuttunut jos niin olisi tehnyt. Mukula olisi ollut täysi psykopaatti. En tiedä kuka sitä olisi hoitanut, en ainakaan minä. Eihän sen kanssa edes olisi uskaltanut elää.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä seksuaalinen vetovoima ei riitä mihinkään suhteeseen, saati sitten lasten tekemiseen.
Seksuaalinen vetovoima on pelkkää puhdasta himoa toista kohtaan. Ja kohteet vaihtuvat.
Muutaman naisen kanssa on ollut ihan puhdasta himoa. Yksi oli vähän ikävästi kun hän oli kaverin tyttö ystävä kun tavattiin. Siinä oli kuin sähköä ilmassa tai jotain. Kumpikin tunsi sen ja mehän pantiin heti kun tyttis ja kaverini erosivat. Pari viikkoa seksiä ja siihen lopahti. Saatiin ne himot tyydytettyä.
Näinhän se on. Ihminen haistaa toisen ihmisen jonka kanssa geenit sopivat yhteen, näin yksinkertaistetusti.
Näin kävi itselle. Tapasin miehen, jonka kanssa vetovoimaa riitti ja 12 vuotta tapaamisesta saimme lapsen (vaikka pidin itseäni velana). Nyt tuo lapsonen on lukiossa ja haaveilee ekonomiopinnoista...
Jaahas, minun kohtalonani on ilmeisesti tehdä lapsia erään kuuman baarimikon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä ei olisi mahdollisuutta ehkäisyyn, lapsia syntyisi tasan sen kanssa johon tuntee seksuaalista vetovoimaa eli se jonka kanssa päätyy harrastamaan seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sekä miehet että naiset kokevat ja tuntevat seksuaalista vetovoimaa, mitä erilaisempiin ihmisiin.Ei ole mitään standardi ihmistä, ei miehiä eikä naisia, joita kohtaan ainostaan voidaan tuntea voimakasta seksuaalista vetovoimaa.
Kyse onkin siitä kenen kanssa päädyt harrastamaan seksiä ja jos ajatellaan että ehkäisyä ei ole, on luonto valinnut sinulle tämän kumppanin koska halusit häntä niin paljon että olit valmis ottamaan riskin siitä tuletko raskaaksi
Nykyään ei tehdä lapsia vaan tuikataan koloon jottaa saadaan halut purettua.
LouLou kirjoitti:
Mä olen huomannut, että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison.
!
Pedarin julistus osa 33623849404