Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkäikäisenä poikanne ovat oppineet pukemaan itse ilman apua?

Vierailija
18.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankalissa napeissa tms. tarvitsi vielä apua

Vierailija
2/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ei pukenut juuri ollenkaan mutta onneksi sain nyt innostumaan lupaamalla tarran aina kun saa vaatteet itse päälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin housut saattaa olla kurtuilla takapuolesta vaipan alla ja välillä paitaa pukiessa käsi kaula-aukossa jne. Joutuu siis auttamaan kuitenkin, mutta, yritystä löytyy. Herra on varsinainen minä itse :)

Vierailija
4/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän meillä on viitseliäisyydestä ja kiireestä kyse tuon pukemisen kanssa, monesti ollaan aina myöhässä lähdössä ja pakko auttaa poikaa, että menisi nopeammin touhu, vaikka ikää jo 3v4kk!

Vierailija
5/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä meillä poika oli 3-4-vuotias, ennen kuin meni sukat, kalsarit, housut nappeineen ja vetskareineen, aluspaita, päällipaita ja ulkovaatteet kunnolla päälle.

Vierailija
6/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3-vuotiaana pukee kaikki itse kalsareista ulkovaatteisiin (haalarit, pipot, kaulurit, tumput, kengät). Sukat teetti eniten vaikeuksia tuon paidan lisäksi. Nappeja ei saa vieläkään. Hakaset ja nepparit osaa laittaa itse. Vetoketjun osaa laittaa jos se on toisesta päästä kiinni eli siis housujen tai haalarin vetskarin saa kiinni ja auki, mutta esim. takin vetskari täytyy auttaa alkuun. Ikää 3v 2,5kk.