Ostin sähköhammasharjan ensimmäistä kertaa
Auttakaa ihan uunoa! Te, joilla on kokemusta sähköhammasharjan käytöstä, osuuko teillä koskaan esim. alahampaita pestessä vahingossa harja ylähampaisiin tai päinvastoin? Itselläni on osunut pari kertaa, kun vasta opettelen, miten pidän suuta niin, ettei se harjan kova puoli osuisi mihinkään. Entä tuntuuko etuhampaissa tärinä paljon voimakkaammalta/ häiritsevämmältä kuin poskihampaita pestessä?
Kommentit (5)
Muista varoa painamasta - paine on jo tosi kova, kun harja lakkaa pyörimästä. Kevyt kosketus vain. Painamalla saa herkästi ikenet vetäytymään ja hurjan vihlonnan.
Vierailija kirjoitti:
Muista varoa painamasta - paine on jo tosi kova, kun harja lakkaa pyörimästä. Kevyt kosketus vain. Painamalla saa herkästi ikenet vetäytymään ja hurjan vihlonnan.
Mulla on harjassa valo joka muuttaa väriä jos painaa liikaa. Mulla kans eka sähköharja menossa , hammaslääkäri näytti miten harjataan. Kannatta ostaa kerralla kunnon harja.
Itse käytän sähköhammasharjaa vain klitorikseen. Laitan siihen harjaosan päälle ensin elmukelmua.
Aluksi tulee tuota, mistä mainitsit. Kun olet muutaman kuukauden käyttänyt sähköhammasharjaa totut siihen ja sujuu paremmin,