Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen yli 40v pelaa pleikkaa?

Vierailija
31.10.2024 |

Mitä ajattelet naisesta yli 40v joka pelaa pleikkaa, onko miten yleistä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40v mies ja pelaan tietokoneella ja konsolilla. Jos olisin vapailla markkinoilla tinderöimässä, niin tuo ominaisuus naisessa olisi puukirkon kokoinen plussa.

Mitä pelejä pelaat?

Minä olen tinderissä, mutta vielä toistaiseksi pelaaminen ei ole ollut ikäisteni miesten mielestä plussaa.

N43

On se. Ite oon tinderissä ja plussaa laitan jokaiselle joka edes vihjaa että pelaa.

M41

Vierailija
22/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Jos vielä nielee ja antaa kakkosta, täydellistä

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut aina, joitain pieniä taukoja on ollut mm. ulkomailla asumisen aikaan. Kuitenkin aina kun on ollut vakiintunut asunto niin joku pleikkari on ollut käytössä. Pelaan myös PC:llä. En keksi yhtään syytä miksi olisin lopettanut pelaamisen. Enhän ole lopettanut missään vaiheessa myöskään kirjojen lukemista tai elokuvien katsomista. Olen opettanut myös nykyisen mieheni pelaamaan, ja pelataan paljon yhdessä co-oppeja.

N48

Vierailija
24/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei valitettavasti kehity koskaan aikuisen taholle, pelataan lasten pelejä ja todennäköisesti rokotuksetkin on valtion salajuoni :)

Vierailija
25/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän on filthy casual.

- PC master race

Vierailija
26/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40v mies ja pelaan tietokoneella ja konsolilla. Jos olisin vapailla markkinoilla tinderöimässä, niin tuo ominaisuus naisessa olisi puukirkon kokoinen plussa.

Mitä pelejä pelaat?

Minä olen tinderissä, mutta vielä toistaiseksi pelaaminen ei ole ollut ikäisteni miesten mielestä plussaa.

N43

On se. Ite oon tinderissä ja plussaa laitan jokaiselle joka edes vihjaa että pelaa.

M41

Paitsi ei enää siinä vaiheessa, kun puhun treffeillä pelkästään peleistä ja lähden äkkiä myös kotiin takaisin pelaamaan. Sen jälkeen tulee "olet mukava, mutta en tuntenut kipinää" -viesti.

N43

Vierailija
27/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei valitettavasti kehity koskaan aikuisen taholle, pelataan lasten pelejä ja todennäköisesti rokotuksetkin on valtion salajuoni :)

Sieltä se idari pomppas paikalle.

Mistä helevetistä se ton rokotus huuhaan nappasit mukaan? Juuri ne jotka EI pelaa luulee rokotteita salajuoneksi.

Vierailija
28/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelejä pelaat?

N43

M41

Paitsi ei enää siinä vaiheessa, kun puhun treffeillä pelkästään peleistä ja lähden äkkiä myös kotiin takaisin pelaamaan. Sen jälkeen tulee "olet mukava, mutta en tuntenut kipinää" -viesti.

N43

Mikset ota miestä mukaan pelaamaan. Yks parhaista muistoista oli pelata erään ihastuttavan tytön kanssa kaksinpeliä sylikkäin istuen ja se muuttuikin jossain vaiheessa ihan muuksi toiminnaksi.

Vierailija
29/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautumiseeni vaikuttaisi osittain se miten paljon niihin pleikkapeleihin menee rahaa.

Pelaan pöytätietokoneella lähinnä steamista saatavilla olevia pelejä, jotka ovat olleet ostohetkellä merkittävällä alennuksella.

M49

Vierailija
30/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelejä pelaat?

N43

Täh? Juuri me 1970-1980-luvuilla synteneet olemme niitä, jotka pelaavat kaikista eniten tietokoneilla ja konsoleilla. Nuoremmat pelaavat enemmän mobiilipelejä, mutta vähemmän pitkäjänteisempiä pc- ja konsolipelejä. Vanhemmat taas pelaavat ylipäänsä vähemmän digitaalisia pelejä.

Vierailija
31/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelejä pelaat?

N43

M41

N43

Mikset ota miestä mukaan pelaamaan. Yks parhaista muistoista oli pelata erään ihastuttavan tytön kanssa kaksinpeliä sylikkäin istuen ja se muuttuikin jossain vaiheessa ihan muuksi toiminnaksi.

Olen ottanut, mutta nää on aina olleet jotain 20 vuotta nuorempia. Tapaamani nelikymppiset eivät ole olleet kiinnostuneita pelaamisesta vaan kertoneet tyyliin, että "lasten kanssa oon välillä pelannut ryhmä hau -peliä, pelaaminen on meillä lasten juttu". 

N43

Vierailija
32/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelaa, mutta harrastukset kullakin. Ihan sama mulle kunhan oma ukko ei pelaa kuin lapsen kanssa. Ymmärrän hyvin kyllä puolisoita joita ärsyttää pelaaminen. 

"Ihan sama mulle mitä mies harrastaa kunhan harrastaa sitä mitä MINÄ sanon"

Vierailija
33/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan PC pelejä. Ei se nyt niin harvinaista ole, että 40+ nainen pelailee, monta tullut peleillä tutuksi. Oma suosikki peli on Cs2, hauskaa ajanvietettä.

N47

Vierailija
34/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelejä pelaat?

N43

Nettideittailu taitaa olla kuoleva laji onlinepokerin vanavedessä.

Nähdään Assemblyssä! ;)

Vierailija
35/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja meillä pelaa sekä minä että mies. Suorastaan odotan jo eläkeikää kun on aikaa uppoutua kunnolla peleihin eikä arkityöt paina :P 

Vierailija
36/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelejä pelaat?

N43

M41

N43

Olen ottanut, mutta nää on aina olleet jotain 20 vuotta nuorempia. Tapaamani nelikymppiset eivät ole olleet kiinnostuneita pelaamisesta vaan kertoneet tyyliin, että "lasten kanssa oon välillä pelannut ryhmä hau -peliä, pelaaminen on meillä lasten juttu". 

N43

Missä oikein asut kun tuollaset kommentit kuulostaa siltä mitä nykyiset 60v sano 20 vuotta sitten.

Vierailija
37/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu 👍

Vierailija
38/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö nuoruuden kiinnostuksen kohteiden ja harrastusten päättyä kuin seinään kun täyttää vaikka 30 tai 40? Ja sit alkaa vaan tehä vaikka jotain ristisanatehtäviä ja kuivakukka-asetelmia? :D ja kaikki ei pelaa nuorenakaan.

Vierailija
39/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pelaaminen on loppujen lopuksi aika yleistä 40-50 vuotiaiden keskuudessa. Itse olen lähes viisikymppinen nainen ja kyllä pelaan. Joskus jotkut parikymppiset ihmettelivät että miten noin vanha pelaa :D Mä taas olin ihan äimänä. Siis mun ikäiset on niitä ensimmäisiä pelaajia, mulla on ollut jo pienenä Nintendo NES, Commodore 64 jne. Pleikkarit on olleet käytössä ykkösestä viitoseen. En tajua miten parikymppiset luulevat keksineensä pelaamisen? :D

Moni ikäiseni nainen voi olla lopettanut pelaamisen kiireisimpinä pikkulapsivuosina, mutta tässä iässä kun alkaa olla vapaampaa, pelaaminen houkuttaa taas. Itse järkkään säännöllisesti lanit samanikäisen lapsuudenkaverin kanssa, ja pelataan nostalgiamielessä sen ajan pelejä mitä silloinkin pelattiin yhdessä, Super Mariota, Zeldaa, King's Questia yms ja juodaan viiniä :) Itsekseni pelaamani pelit on kyllä jo hieman aikuisempaan makuun.

Vierailija
40/63 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vaimo 60v ja pelataan hautaan asti. Appiukko pelasi 86 vuotiaaksi. Ei kumminkaan ihan ohjain kädessä lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan