Nainen yli 40v pelaa pleikkaa?
Mitä ajattelet naisesta yli 40v joka pelaa pleikkaa, onko miten yleistä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Jos vielä nielee ja antaa kakkosta, täydellistä
Tämä
Olen pelannut aina, joitain pieniä taukoja on ollut mm. ulkomailla asumisen aikaan. Kuitenkin aina kun on ollut vakiintunut asunto niin joku pleikkari on ollut käytössä. Pelaan myös PC:llä. En keksi yhtään syytä miksi olisin lopettanut pelaamisen. Enhän ole lopettanut missään vaiheessa myöskään kirjojen lukemista tai elokuvien katsomista. Olen opettanut myös nykyisen mieheni pelaamaan, ja pelataan paljon yhdessä co-oppeja.
N48
Kaikki ei valitettavasti kehity koskaan aikuisen taholle, pelataan lasten pelejä ja todennäköisesti rokotuksetkin on valtion salajuoni :)
Ajattelen, että hän on filthy casual.
- PC master race
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 40v mies ja pelaan tietokoneella ja konsolilla. Jos olisin vapailla markkinoilla tinderöimässä, niin tuo ominaisuus naisessa olisi puukirkon kokoinen plussa.
Mitä pelejä pelaat?
Minä olen tinderissä, mutta vielä toistaiseksi pelaaminen ei ole ollut ikäisteni miesten mielestä plussaa.
N43
On se. Ite oon tinderissä ja plussaa laitan jokaiselle joka edes vihjaa että pelaa.
M41
Paitsi ei enää siinä vaiheessa, kun puhun treffeillä pelkästään peleistä ja lähden äkkiä myös kotiin takaisin pelaamaan. Sen jälkeen tulee "olet mukava, mutta en tuntenut kipinää" -viesti.
N43
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei valitettavasti kehity koskaan aikuisen taholle, pelataan lasten pelejä ja todennäköisesti rokotuksetkin on valtion salajuoni :)
Sieltä se idari pomppas paikalle.
Mistä helevetistä se ton rokotus huuhaan nappasit mukaan? Juuri ne jotka EI pelaa luulee rokotteita salajuoneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 40v mies ja pelaan tietokoneella ja konsolilla. Jos olisin vapailla markkinoilla tinderöimässä, niin tuo ominaisuus naisessa olisi puukirkon kokoinen plussa.
Mitä pelejä pelaat?
Minä olen tinderissä, mutta vielä toistaiseksi pelaaminen ei ole ollut ikäisteni miesten mielestä plussaa.
N43
On se. Ite oon tinderissä ja plussaa laitan jokaiselle joka edes vihjaa että pelaa.
M41
Paitsi ei enää siinä vaiheessa, kun puhun treffeillä pelkästään peleistä ja lähden äkkiä myös kotiin takaisin pelaamaan. Sen jälkeen tulee "olet mukava, mutta en tuntenut kipinää" -viesti.
N43
Mikset ota miestä mukaan pelaamaan. Yks parhaista muistoista oli pelata erään ihastuttavan tytön kanssa kaksinpeliä sylikkäin istuen ja se muuttuikin jossain vaiheessa ihan muuksi toiminnaksi.
Suhtautumiseeni vaikuttaisi osittain se miten paljon niihin pleikkapeleihin menee rahaa.
Pelaan pöytätietokoneella lähinnä steamista saatavilla olevia pelejä, jotka ovat olleet ostohetkellä merkittävällä alennuksella.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä pelaat?
N43
Täh? Juuri me 1970-1980-luvuilla synteneet olemme niitä, jotka pelaavat kaikista eniten tietokoneilla ja konsoleilla. Nuoremmat pelaavat enemmän mobiilipelejä, mutta vähemmän pitkäjänteisempiä pc- ja konsolipelejä. Vanhemmat taas pelaavat ylipäänsä vähemmän digitaalisia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä pelaat?
N43
M41
N43
Mikset ota miestä mukaan pelaamaan. Yks parhaista muistoista oli pelata erään ihastuttavan tytön kanssa kaksinpeliä sylikkäin istuen ja se muuttuikin jossain vaiheessa ihan muuksi toiminnaksi.
Olen ottanut, mutta nää on aina olleet jotain 20 vuotta nuorempia. Tapaamani nelikymppiset eivät ole olleet kiinnostuneita pelaamisesta vaan kertoneet tyyliin, että "lasten kanssa oon välillä pelannut ryhmä hau -peliä, pelaaminen on meillä lasten juttu".
N43
Vierailija kirjoitti:
En pelaa, mutta harrastukset kullakin. Ihan sama mulle kunhan oma ukko ei pelaa kuin lapsen kanssa. Ymmärrän hyvin kyllä puolisoita joita ärsyttää pelaaminen.
"Ihan sama mulle mitä mies harrastaa kunhan harrastaa sitä mitä MINÄ sanon"
Mä pelaan PC pelejä. Ei se nyt niin harvinaista ole, että 40+ nainen pelailee, monta tullut peleillä tutuksi. Oma suosikki peli on Cs2, hauskaa ajanvietettä.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä pelaat?
N43
Nettideittailu taitaa olla kuoleva laji onlinepokerin vanavedessä.
Nähdään Assemblyssä! ;)
Olen 35v ja meillä pelaa sekä minä että mies. Suorastaan odotan jo eläkeikää kun on aikaa uppoutua kunnolla peleihin eikä arkityöt paina :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelejä pelaat?
N43
M41
N43
Olen ottanut, mutta nää on aina olleet jotain 20 vuotta nuorempia. Tapaamani nelikymppiset eivät ole olleet kiinnostuneita pelaamisesta vaan kertoneet tyyliin, että "lasten kanssa oon välillä pelannut ryhmä hau -peliä, pelaaminen on meillä lasten juttu".
N43
Missä oikein asut kun tuollaset kommentit kuulostaa siltä mitä nykyiset 60v sano 20 vuotta sitten.
Pitäisikö nuoruuden kiinnostuksen kohteiden ja harrastusten päättyä kuin seinään kun täyttää vaikka 30 tai 40? Ja sit alkaa vaan tehä vaikka jotain ristisanatehtäviä ja kuivakukka-asetelmia? :D ja kaikki ei pelaa nuorenakaan.
Mun mielestä pelaaminen on loppujen lopuksi aika yleistä 40-50 vuotiaiden keskuudessa. Itse olen lähes viisikymppinen nainen ja kyllä pelaan. Joskus jotkut parikymppiset ihmettelivät että miten noin vanha pelaa :D Mä taas olin ihan äimänä. Siis mun ikäiset on niitä ensimmäisiä pelaajia, mulla on ollut jo pienenä Nintendo NES, Commodore 64 jne. Pleikkarit on olleet käytössä ykkösestä viitoseen. En tajua miten parikymppiset luulevat keksineensä pelaamisen? :D
Moni ikäiseni nainen voi olla lopettanut pelaamisen kiireisimpinä pikkulapsivuosina, mutta tässä iässä kun alkaa olla vapaampaa, pelaaminen houkuttaa taas. Itse järkkään säännöllisesti lanit samanikäisen lapsuudenkaverin kanssa, ja pelataan nostalgiamielessä sen ajan pelejä mitä silloinkin pelattiin yhdessä, Super Mariota, Zeldaa, King's Questia yms ja juodaan viiniä :) Itsekseni pelaamani pelit on kyllä jo hieman aikuisempaan makuun.
Minä ja vaimo 60v ja pelataan hautaan asti. Appiukko pelasi 86 vuotiaaksi. Ei kumminkaan ihan ohjain kädessä lähtenyt.
M41