Tunnen itseni niin typeräksi kun kärsin jännityksestä
Mitä ajattelette ihmisistä, jotka jännittävät tilanteissa, joissa ei ole mitään jännittämistä ?
Kommentit (23)
Kyllä mä myönnän että joku ihan överi jännittäminen saattaa välillä vtuttaa jos se tarkoittaa esim. sitä että ihminen piipittää niin pienellä äänellä että saan helvetinmoisen hedarin kun yritän saada sanoista selvää. Mutta en mä sitä ärtymystäni näytä kun tajuan kyllä että jotain traumoja, nepsyyttä tms. tuolla varmaan on, eli ihan ystävällinen olen vtutuksestani huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, pidin kyllä vähän outona lapseni päiväkodin vanhempainillassa yhtä äitä, joka helotti tulipunaisena, eikä uskaltanut puhua mitään. Jos kärsii sosiaalisista tilanteista noin pahoin, pitäisi hakea apua. Jo sen lapsenkin tähden.
Juuri sinunlaiset empatiakyvyttömät ihmiset aiheuttavat paineita jännittäjille. Kai muistit tuijottaa tiiviisti sitä punaisena helottavaa ja pyöräytellä silmiä tympeä ilme naamalla?
Juu, just näin ja vielä lisäksi supisi vieressä olijoille, että "katsokaa nyt! Kjäh, kjäh... Onneksi itse olen täydellinen!"
Minullakin on tuttu, joka jännittää sosiaalisia tilanteita. Osallistuu kyllä paljon ja olenkin ottanut hänet "siipieni suojaan". Jos huomaan, että hänelle tulee tukala tilanne (juurikin tuo syvä punastuminen) niin ohjaa
Aikamoinen triggeröityminen, päässäsi loit heti mielikuvan huonosti käuttäytyvästä ihmisestä vaikka tuokin kertoi vain AJATUKSISTAAN. Pikkuisen voisi sitä itsereflektiotakin harrastaa vaikka vauvapalstalla ollaankin. -eri
Kylmät kädet, kävely tuntui jäykältä, monta päivää kestäneitä rytmihäiriöitä, väsymys, suorituskyvyn lasku..