Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusmurtumaan kipsi?

Vierailija
30.10.2024 |

Jos nilkassa/jalkapöydässä hiusmurtuma nii laitetaanko siihen kipsi vai liima side pelkästään? Lääkäri aika huomenna. Kyynärsauvat ainakin vaadin 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta

Vierailija
2/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä missä kohtaa murtuma on tarkalleen ja kuinka pitkä murtuma on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiusmurtumille tehdä mitään. Lepoa vaan, eikä sekään ehkä auta. Mulla on kipeät jalkapohjat ja toinen jalka kuvattiin ja on kuulemma pieniä olemattomia hiusmurtumia. Olen sitten ollut hitosti levossa tai kävellyt niin jalkapohja sattuu edelleen. En usko että ne murtumat sattuvat vaan hermopinne mikä siellä on ja jalkaholvin madaltuminen.

Vierailija
4/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laitettu edes liimasidettä, kepit sain.

Vierailija
5/5 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hiusmurtumille tehdä mitään. Lepoa vaan, eikä sekään ehkä auta. Mulla on kipeät jalkapohjat ja toinen jalka kuvattiin ja on kuulemma pieniä olemattomia hiusmurtumia. Olen sitten ollut hitosti levossa tai kävellyt niin jalkapohja sattuu edelleen. En usko että ne murtumat sattuvat vaan hermopinne mikä siellä on ja jalkaholvin madaltuminen.

No tätä ite mietin, turhauttavaa mennäkin lääkärille kun kuitenkin sanoo et särkylääkettä naamaa vaan.