Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomi missä olet töissä?

Vierailija
30.10.2024 |

Ja paljonko saat palkkaa. Pääseekö hyväpalkkaisen/hyvän työpaikan vain harjoittelun kautta. Pitääkö olla jo jalka oven välissä ennen kun pääsee koulusta? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassalla jossa työskentelin jo opiskeluaikana. Taidan jäädäkin tänne koska täällä saa tehdä 3-4 päivän työviikkoa ja 6-7 tunnin työpäiviä eikä tarvi tehdä 5 kahdeksan tunnin päivää kuten "oikeissa" tradenomin töissä. Tuntipalkkaisella palkka vaihtelee tuntien ja lisien mukaan, ollen nettona 1200-1500 kuussa jolla yksin asuva pärjää ihan hyvin.

Vierailija
2/3 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi-tutkinnolla it-talossa, palkka 5500e/kk. Valmistuin 2015. 

Sanoisin, että harjottelun kautta melkein saatava jalkaa oven väliin jos haluaa koulun jälkeen töihin, mutta ei kannatta olla liian nirso. Itse jatkoin töitä valmistumisen jälkeen siinä yrityksessä johon tein harjoittelun ja siirryin sieltä it-taloon. Ensimmäinen työpaikka ei ollut it-firma ollenkaan, ihan eri ala. Enkä ole it-tradenomi, olen vain rohkeasti tarttunut uusiin työtehtäviin ja haasteisiin silloinkin kun on alkuun hirvittänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen HR-tradenomi, kunnalla töissä HR-asiantuntijana. Palkka 3700e työkokemuslisineen. Aloitin sihteerin hommista aikanaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä