Novita-villalangat
Huomasin että kutoessani pitkästä aikaa sukkia, alkoi sen jälkeen yskittämään, silmät meni täyteen jotain ainetta, sekä kurkku oli myös kuiva ja jotenkin allerginen. Onko Novita vaihtanut valmistusmaata halvempaan ja huonompaan? ei ennen ole tuollaista tapahtunut kutomisen jälkeen. Olin vasta ostanut langat, sinapinkeltainen, oranssi ja ruskea olivat värit.
Kommentit (10)
Seitsemän veljestäkö? Novitan lankojen laatu vaihtelee tosi paljon ja välillä niillä on heikompilaatuisiakin eriä. Tahallaan tai vahingossa, enpä tiedä.
Käytän mieluummin vaikka Sandnes Garnin ja Dropsin lankoja.
Novitan langosita irtoaa jotain hienoa ainesta ja se voi ärsyttää silmiä ja hengitystä, ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä lankoja ovat.
Maksetaanko sinulle tuosta mainoksesta, vai etkö ole koskaan saanut käsiisi hyvä lankoja?
Moni muukin on sanonut, että uudet Novitan langat pölisevät pahemmin kuin vanhat.
En minäkään niistä voi kutoa, ihan samallalailla oireilen, kuin sinäkin. Ja minä todellakin kudon päivittäin, mutta en Novitan langoista. Minulla on niitä muutama kerä jemmassa, ja aina välillä koitan niitä kutoa pois, mutta vaikeaa on.
Muut langat eivät allergisoi, kuten Novita. Allergiaoireina minä tuota pidän.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään niistä voi kutoa, ihan samallalailla oireilen, kuin sinäkin. Ja minä todellakin kudon päivittäin, mutta en Novitan langoista. Minulla on niitä muutama kerä jemmassa, ja aina välillä koitan niitä kutoa pois, mutta vaikeaa on.
Muut langat eivät allergisoi, kuten Novita. Allergiaoireina minä tuota pidän.
Saatat saada allergiaoireita Novitan lankojen koinsuoja-aineesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä lankoja ovat.
Maksetaanko sinulle tuosta mainoksesta, vai etkö ole koskaan saanut käsiisi hyvä lankoja?
Olen kutonut monia eri lankoja, novitat menee siinä kuin muutkin.
Hyviä lankoja ovat.