Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys kuukautisista

Vierailija
30.10.2024 |

Haittaako ja ällöttääkö jos nainen puhuu niistä tai valittaa vaivojaan? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä haittaa. Olen aviossa niin hyvähän se on tietää mitä toisella on meneillään ja esim, ettei kannata turhaan liehitellä vaimoa petiin kivuliaina päivinä.

Yhtälailla jaan itse niskajumini ja selkäsärkyni, puoliso tietää että olen silloin ärtyneempi enkä tee pihahommia parina päivänä.

Molempiin vaihoihin saa meidän liitossa särkylääkettä, lepoa ja ymmärrystä.

M45

Ja kuitenkin seksi on paras lääke kuukautiskipuihin.

Vierailija
22/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haittaisi tai ällöttäisi?  Kyllähän jokaisella on omat vaivansa.  Toki jos menee toisteluksi niin haittaa, ei itse aihe, vaan ylipäänsä yhden ja saman asian jankuttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti haittaa, mutta en kyllä tiedä mitä niistä minulle on kerrottavaa muuta kuin milloin on vuotoa ja milloin on ovulaatio.

Joku kuukausittainen valitusvirsi tuntuu melko lapselliselta - luulisi aikuisen tottuneen jo oman elimistönsä normaaliin toimintaan.

Kun se harvoin on pelkkää elimistön toimintaa, vaan siinä tulee myös henkinen puoli mukana. Muutenkin, kyllä mun mielestä saa valittaa jos on helkkarin kipeä fyysisesti ja henkisesti romuna.

Omalla naisystävälläni ei ainakaan ole mitenkää standarditasoiset kuukautiset, vaan oireet vaihtelevat aika rajustikin. Joskus ei ole juuri muuta kuin se vuoto ja kipua, jonka kanssa pystyy toimimaan ja joskus taas hän on niin kipeä, että hyvä kun sängystä pääsee ylös. Kyllä mulle ainakin saa valittaa, kun esim. vapaa viikonloppu menee kivuissa saati kun pitäisi pystyä tekemään normaalityöpäivä kaikesta huolimatta.

Vierailija
24/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että asia inhottaa monia nepsy piirteisiä miehiä. 

Ei oo kyllä yhtään mun autistimiehistä inhottanut. 

Vierailija
25/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet miehet saavat turhaan ryöpytystä niskaansa kuukautiskivuissa kärvistelevältä naiseltaan. Menettelee kun laittaa hormonihuurujen piikkiin ja päästää toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Kyllä tuo tokenee muutamassa päivässä ja sitten on taas auvoista.

Ei paskaa käytöstä tarvitse keneltäkään sietää, sukupuolesta ja hormonikierron vaiheesta riippumatta.

Vierailija
26/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan normaali asia, kun mikä tahansa muukin asia, eikä siinä ole mitään ällöttävää tai mitään haittaa jos siitä valitetaan, monesta asiasta valitetaan.

M 77

Vierailija
27/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako naisia jos mies puhuu haisevista smegmaongelmista?

En puhu noin likaisista yksityiskohdista puolisoni kanssa kuin poikkeustapauksissa. Kuukautisten mainitseminen ei ole läheskään niin etovaa kuin tuo sinun mainitsemasi vaiva.

Vierailija
28/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kunhan ei tarvitse tuijottaa veristä veetä.

Vierailija
29/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä haittaa. Olen aviossa niin hyvähän se on tietää mitä toisella on meneillään ja esim, ettei kannata turhaan liehitellä vaimoa petiin kivuliaina päivinä.

Yhtälailla jaan itse niskajumini ja selkäsärkyni, puoliso tietää että olen silloin ärtyneempi enkä tee pihahommia parina päivänä.

Molempiin vaihoihin saa meidän liitossa särkylääkettä, lepoa ja ymmärrystä.

M45

Ja kuitenkin seksi on paras lääke kuukautiskipuihin.

Mulle ainakin orgasmi aiheuttaa vähän ajan päästä entistä kovemmat supistukset. Syykin on tiedossa: oksitosiini aiheuttaa kohdun supistukset, ja orgasmi lisää oksitosiinin määrää.

Vierailija
30/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet realistisemmin suhtautuvat normaaliin ruumiin toimintaan. 

Vierailija
31/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt outoa. Miten voi luottaa ihmiseen, joka valuu kuukausittain verta kuolematta ja hormonitoiminta sekoittaa ajattelun ja tunteet?

Vierailija
32/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt outoa. Miten voi luottaa ihmiseen, joka valuu kuukausittain verta kuolematta ja hormonitoiminta sekoittaa ajattelun ja tunteet?

Kyllähän miehilläkin testesteroni sekoittaa ajattelun ja tunteet. Mun on vaikeaa tajuta, miten miehet pystyvät hillitsemään itseään sellaisen testosteronimäärän kanssa, kun mulla naisena paljon pienemmänkin määrän kanssa joskus palaa käämi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän