Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys kuukautisista

Vierailija
30.10.2024 |

Haittaako ja ällöttääkö jos nainen puhuu niistä tai valittaa vaivojaan? 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
2/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa tai ällötä. Sehän on normaali asia eikä ällötä muutkaan terveyteen liittyvät asiat.

Vierailija
4/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
5/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sellainen mies ole, joka kokee tuon ongelmaksi.

Ainoastaan lapset kokee täysin luonnolliset asiat kuten kuukautiset ällöiksi.

Vierailija
6/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa tai ällötä. Sehän on normaali asia eikä ällötä muutkaan terveyteen liittyvät asiat.

Tätä kysyttiin miehiltä. Ei naisilta.

Vierailija
7/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt? Niin luonnollinen ja joka ikinen kuukausi toistuva asia, että jos se jotakin miestä haittaa, voi vain pysyä kaukana naisista.

Elä elämääsi ja etsi kunnon mies, kuka ei pimppiä pelkää.

Vierailija
8/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kestä kuunnella kuukautisjuttuja niin hän on neiti ja luonnosta irtaantunut. 

Vierailija
9/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako naisia jos mies puhuu haisevista smegmaongelmista?

Vierailija
10/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni olen mies, ei ole ollut kuukausia itsellä ja munatkin löytyy. Minua nyt ei vaan ällötä normaalit asiat, en tiedä sitten sinusta.

Vierailija
11/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!!!! Naiset käyttää niitä tekosyynä ihan kaikkeen!!!!  Mitään ei voi koskaan tehdä itse kun on kuukautiset. Miehen on tehtävä kaikki kun naisella on kuukautiset. Nainen hakkuu miestä mutta vaatii prinsessa kohtelua kun on kuukautiset, vaaditaan mieheltä palvelua kun on kuukautiset. Ja kiitokseksi miehet täytyy hyväksyä että miestä kohdellaan kuin roskaa koska naisella on kuukautiset. 

Vierailija
12/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testaan miestä jo ensi kättelyssä sillä että otan asian puheeksi. Jos nyrpistelee nokkaansa ja valittaa aiheesta niin ukko luiskaan. T:nainen joka ei tuhlaa aikaansa 

Vierailija
13/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa saati ällötä. Kyllähän sen nyt tietää koska toisella on kuukautiset (siis jos on parisuhteessa), niin olisi outoa olla puhumatta asiasta.

Vierailija
14/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni olen mies, ei ole ollut kuukausia itsellä ja munatkin löytyy. Minua nyt ei vaan ällötä normaalit asiat, en tiedä sitten sinusta.

*kuukautisia, ei kuukausia. Kirjoitustaito ei taida olla vahvinta osaamistani :D

Vierailija
15/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kestä kuunnella kuukautisjuttuja niin hän on neiti ja luonnosta irtaantunut. 

Mikä vika neideissä on, kun sitä haukkumasanana käytät?

Vierailija
16/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia. Ostan siteitä tarvittaessa.

M49 

Vierailija
17/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä haittaa. Olen aviossa niin hyvähän se on tietää mitä toisella on meneillään ja esim, ettei kannata turhaan liehitellä vaimoa petiin kivuliaina päivinä.

Yhtälailla jaan itse niskajumini ja selkäsärkyni, puoliso tietää että olen silloin ärtyneempi enkä tee pihahommia parina päivänä.

Molempiin vaihoihin saa meidän liitossa särkylääkettä, lepoa ja ymmärrystä.

M45

Vierailija
18/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että asia inhottaa monia nepsy piirteisiä miehiä. 

Vierailija
19/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehet saavat turhaan ryöpytystä niskaansa kuukautiskivuissa kärvistelevältä naiseltaan. Menettelee kun laittaa hormonihuurujen piikkiin ja päästää toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Kyllä tuo tokenee muutamassa päivässä ja sitten on taas auvoista.

Vierailija
20/32 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti haittaa, mutta en kyllä tiedä mitä niistä minulle on kerrottavaa muuta kuin milloin on vuotoa ja milloin on ovulaatio.

Joku kuukausittainen valitusvirsi tuntuu melko lapselliselta - luulisi aikuisen tottuneen jo oman elimistönsä normaaliin toimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän