Jos kuuntelee noita Israelin uskonnollisen oikeiston poliitikkoja, niin kyllä iranilaiset mullahit niihin verrattuna ovat maltillisia
En tiedä kuinka moni suomalainen on ikinä kuullut Israelin uskonnolisen oikeiston poliitikkojen haastatteluja tai puheita. Niitä ei ole juuri varmaan Suomen mediassa esitetty. Asia on merkittävä, koaka he ovat nyt hallitusvallassa Israelissa. Se on aivan hurjan väkivaltaista ja aggressiivista retoriikkaa ja he selvästi pitävät nimenonaan juutalaisia 1. kuokan kansalaisina ja ihan kaikkia muita ihmisiä 2. luokan kansalaisina jos ihmisinä ollenkaan.
Tubesta voi kuunnella englanninkielisillä tekstityksillä jos haluaa. Uskonnollinen oikeisto Israelissa on hyvin avoin näissä mielipiteissään kyllä. Netanyahu itse ei edusta uskonnollista oikeustoa, vaannm poliittista oikeistoa, mutta Netanyahu on täysin riipouvainen uskonnollisen oikeiston tuesta Israelissa. Harmi ettei Suomen media kerro mitään näistä. Ne jotka eivät itse tutki asiaa esim. netin kautta, eivät voi asiaa lainkaan ymmärtää.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Teet perusvirheen minkä moni tekee, et tuomitse kumpaakin ääripäätä, vaan puolustelet toista. Terot, äärimuslimit, äärioikeisto, ääripäät ovat kaikki tuomittavia. Toki ihmiset puolustelee toisten hulluutta parhain päin, jos se sopii omaan poliittiseen agendaan.
Miksi kukaan järkevä ihminen puolustelisi jotain kaheleita joiden poliittisessa manifesteissa halutaan joukkomurhata koko kansakunta, mikä siitä muka tekee jotenkin hyväksyttävää. Koska niin noiden Israelia ympäröiven maiden sotilaallisissa liikkeissä tehdään.
No en mä mitään mullaheita kannata myöskään. Terv. Ap
Teet perusvirheen minkä moni tekee, et tuomitse kumpaakin ääripäätä, vaan puolustelet toista. Terot, äärimuslimit, äärioikeisto, ääripäät ovat kaikki tuomittavia. Toki ihmiset puolustelee toisten hulluutta parhain päin, jos se sopii omaan poliittiseen agendaan.
Miksi kukaan järkevä ihminen puolustelisi jotain kaheleita joiden poliittisessa manifesteissa halutaan joukkomurhata koko kansakunta, mikä siitä muka tekee jotenkin hyväksyttävää. Koska niin noiden Israelia ympäröiven maiden sotilaallisissa liikkeissä tehdään.