Elokuvissa kun voimaantunut nainen tarttuu saksiin ja leikkaa itse hiukset lopputulos on upea. Todellisuudessa
Luikkisi pipo päässä kampaajalle korjauttamaan karmean lopputuloksen.
Kommentit (35)
Mikä into sinulla on vittuilla, ap? Oletko kaljuuntunut?
Todellisuudessa voimaantunut mies maksaa kymppitonnin pickupartistille, osallistuu alfaretriittiin halailemaan muita kaltaisiaan ja juo kustaan pilluntoivossaan, vaikka oikeasti kaipaa hyväksyntää vain alfakommuuniltaan.
Ap voimaantuu sotkemalla fiktion ja todellisuuden keskenään ---> psykoosi
Milloinhan hän on viimeksi ulkoillut?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin vaikeaa ole leikata itse. Olen leikannut hiukseni monesti itse. Varmasti naiset pystyy samaan.
Leikkaaminen ei ole vaikeaa. Ihan vastaavasti kuka tahansa saa sudittua pensselillä maalia kankaalle tai nakuteltua kivenlohkaretta taltalla ja vasaralla. Kyse on vaan siitä lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä into sinulla on vittuilla, ap? Oletko kaljuuntunut?
Syrjäytynyt k yrpä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin vaikeaa ole leikata itse. Olen leikannut hiukseni monesti itse. Varmasti naiset pystyy samaan.
Leikkaaminen ei ole vaikeaa. Ihan vastaavasti kuka tahansa saa sudittua pensselillä maalia kankaalle tai nakuteltua kivenlohkaretta taltalla ja vasaralla. Kyse on vaan siitä lopputuloksesta.
Kuten näemme teksteistäsikin. Laatu heikko. Aina naiset mielessä. Uli uli.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt järkyty:
Leffat on fiktiota.
Aika usein käsikirjoittajat poimii mukaan asioita joita näkee ympärillään, joskus tietty liioitellen tai muuten soveltaen jos pitää saada juonta kuljetettua tai tehtyä huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kun kerran muutaman viinilasillisen jälkeen päätin leikata itselleni otsatukan. Lopputulos sai kiskomaan koko viinipullon naamaan.
Parempi lopputulos olisi tullut jos olisit ensin juonut viinipullon ja sen jälkeen leikannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaako riikka itse omat hiuksensa?
Riikan tukka on 100% nailonia
Onko ns. moppitukka?
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa voimaantunut mies maksaa kymppitonnin pickupartistille, osallistuu alfaretriittiin halailemaan muita kaltaisiaan ja juo kustaan pilluntoivossaan, vaikka oikeasti kaipaa hyväksyntää vain alfakommuuniltaan.
Ois Miiska anna mulle piiskaaaaa
T voimaantunut mies
Voiimaannu keskenäs äläkä tee rikoksia muille.
Ap oikeassa. Nainen saksii sieltä täältä mutta seuraavassa kohtauksessa tukka on kun kampaajalta tullut. Ärsyttää.
Elokuvissa naiset aina kanssa värjää hiukset huoltoaseman vessassa. Homma hoituu minuutissa, tulos on upea (vaikka menisivät täysin mustasta blondiksi niin tulos on kaunis vaalea hius eikä yhtään keltainen), väriläikkiä ei ole vaatteissa tai kasvoissa ja ne kävelee sieltä ulos kuivan tukan kanssa. Missä ne sen tukan pesee siellä huoltsikan vessassa? 😂
Naiset huom!. Aivan sama kuka tukkanne leikkaa vai leikkaatteko itse, mutta älkää leikatko lyhyttä tätitukkaa tai lyhyttä tukkaa ylipäänsä. Näyttää aivan katmealta naisen päässä.
Riikan tukka on 100% nailonia