Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kiinnostunut vai ei?

Vierailija
30.10.2024 |

Tapasimme ja tuon jälkeen kuulin, että hän olisi halunnut tulla juttelemaan minulle, mutta ei jostain syystä tehnyt aloitetta. Otin itse häneen yhteyttä kun kuulin asiasta ja tapasimme. Tultiin hyvin juttuun ja seksikin sujui. Tavattiin uudestaan ja kaikki oli jälleen mukavaa. Helppoa ja luontevaa. Mies on hiprakassa rohkea ja silloin kun hänen seurassa kaksin on (selvinkinpäin). Kehuu minua, kyselee asioita ja on läheinen. Selvinpäin hän vetäytyy. Saattaa jättää vastaamatta viesteihin mm.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sosiaalista fobiaa tai vastaavaa vaivaa?

Se kyllä tyypillisesti hellittää, jos on jo seksiinkin asti tutustuttu. Silti veikkaan jonkinlaista jännittämistä. Mene juttelemaan, ota kädestä kiinni ja kysy mikä miestä painaa.

Tiedän vain sen, että ilmeisesti mies on joutunut usein pettymään. Näin kuulin yhteiseltä tuttavaltamme. Kuitenkaan en voi miestä pakottaa minua tapaamaan, kysyin asiaa ja hän jätti vastaamatta. Ap.

Mutta pettyikö siihen ettei nainen vastannut odotuksia tai toiveita, vai siihen ettei nainen kiinnostunut tarpeeksi? Hyvin eri asioita.

Jos pettyy usein ettei nainen olekaan kovin kummoinen ei ansaitse mitään erityistä sääliä.

Vierailija
22/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos pitää ihmetellä, onko mies kiinnostunut, niin silloin mies ei ole kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikin sujui? Että ihmiset ovat pihalla.

Vierailija
24/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit lopulta itse yhteyttä ja päädyitte sänkynkin? Sori, mutta en usko  yleisesti ottaen just tähän tähän konseptiin.

Vierailija
25/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee kysellä onko kiinnostunut vai ei, niin silloin ei ole. T. Kokenut

Vierailija
26/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita edustavia kuvia someen. Jos innostuu niistä tuskin seuraa tervettä suhdetta mutta ainakin muistona on kivoja valokuvia sinusta. Lohduttaa enemmän kuin ghostatuksi tulo hiljaa itsekseen.

Vierailija
27/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vaan pitää hauskaa sinun kanssa.

Vierailija
28/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy.

Vierailija
29/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo mitään itsekunnioitusta? Otat yhteyttä, meette sänkyyn ja mies häipyy. Ei näin.

Vierailija
30/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu.

Pakko ottaa vähän huikkaa kun panee, jotta voi omatunnolleen selittää "lipsahti pikku hönössä, selvin päin en pettäis ikinä!"

Vierailija
31/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiinnostunut, paitsi kännissä paremman puutteessa.

Vierailija
32/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olennaisempi kysymys (kuin se, onko mies kiinnostunut) on se, oletko SINÄ kiinnostunut - ihmisestä, joka ei tule juttelemaan vaikka haluaisi ja ulkoistaa senkin homman sinulle, ei vastaa viesteihin ja josta ei ota selvää???

Vierailija
33/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
34/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on epävarma ja pelkää sydänsuruja? Kun kerta olet juuri eronnutkin. 

Tämä! On miehilläkin tunteet.

Vierailija
35/35 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies itse voi tietää vastauksen, ei kukaan täällä. Syitä miehen käytökseen ei voi tietää koska vaihtoehtoja on niin paljon.