Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä päivä tänään ei enää tullut nikotiinin vieroitusoireita

Vierailija
30.10.2024 |

Ei yhtään, vaikka ne pitäisi kestää 3-4 viikkoa. 

Elämä jatkuu. 

Yritän välttää tätä palstaa, kun en ole varma, kestääkö tätä ilman nikotiinia :) 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Mulla on välillä vielä nikotiinipurkkaa. Lopetin elokuussa niin ei pitäisi enää tarvita. 

Vierailija
2/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä! Mulla on välillä vielä nikotiinipurkkaa. Lopetin elokuussa niin ei pitäisi enää tarvita. 

Käytin nikotiinipurkkaa/nikotiinipillereitä hieman yli vuoden ja lopetin nikotiinin vasta sitten. Sen jälkeen tajusin, että koko ajan sain enemmän nikotiinia kuin tupakoitsijana, koska tupakoin älyttömän vähän (noin askin viikossa miedoimpia savukkeita). Mulla oli kuitenkin pakko olla nikotiinit, koska olin tupakoinut niin kauan. Repsahdin nikotiinin lopettamisen jälkeen polttamaan yhden tupakan, mutta silti nikotiinin vieroitusoireet kesti yhteensä vain 8 päivää. Voi niitä jollain tasolla vissiin tulla 3-4 viikon ajan, mutta tänään ei ole ollut mitään. Joten sitä älytöntä kärsimystä ja terroria ei lopulta paljon ole ollut, mutta nikotiinilakossa kolmantena ja neljäntenä päivänä tuli vaikeimmat oireet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo kun tykkään nikotiinin vieroitusoireista? Nimittäin siitä pienestä väreilystä ja ihon kihelmöinnistä ja siitä kun sormet tepisee. Tulee ASMR vibat ja nautin. Olen joskus pidemmän aikaa käyttämättä nikotiinituotteita ihan vaan siksi, että pääsen kokemaan ne vieroitusoireet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi