Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja veristä vuotoa..

Vierailija
18.02.2007 |

olen rv 11 ja tulee sellasta sellaista vaaleanpunaista veristä vuotoa, ei paljoa vaan ihan vähän kun pyyhkii paperilla.. kannattaisiko mennä lääkäriin tms?? maha ei ole kipeä kuin vähän mutta se nyt on ollut samanlainen koko raskauden ajan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka karu tosi asiahan on se että ei ne lääkärit sitä keskenmenoa voi estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät ota ä-poille niin sitten menisin yksityiseen.

Mulla on ollu vuotoja seuraavasti:

1. raskaus pientä tummaa tuhrua jossain 8-10 viikon tienoissa

2. raskaus -" -

3. raskaus valtava yhtäkkinen verenvuoto rv 9.

ja näistä syntyi terveet vauvat

4. raskaus vko 5 veristä vuotoa, ultrassa kaikki hyvin, kuten ultran mukaan kaikki hyvin myös 7+ viikoilla, ja rv 10 ihan pientä veristä vuotoa ja sikiö olikin jo kuollut rv 8-9

Joten vuodoista ei voi tietää onko normaalia vai ei. Yleensä kuitenkin kaikki hyvin. Mutta minä sinuna oman mielenrauhani takia tarkistuttaisin tilanteen.

Vierailija
4/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei ollut vaarallista...ultrattiinki alus vuodon vuoks ja kaikki oli ok...olen kuullut et pieni papeeriin tuleva vuoto ei ole ees harvinaista..joten välttämät kysees ei oo keskenmeno...säikähin kyl iteki ekaks tosi paljon ja joka kerta siit tuli paha mieli ku sitä ilmeni,mut nyt ihana tyttö maailmas!!!mulle lääkäri sano,et jos tulee paljon kirkasta vuotoo ja sattuu mahaan lujaa ni sit mentävä näyttäytyy,itelläki sillo sattu mahaa vuodon aikana,niin ku tavallisesti raskauden aikana..yhdynnän jälkee useesti tuli vuotoo...yritä vaan rauhottuu,vaik se ei oo helppoo ja paljon tsemppiä...

Vierailija
5/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitenkään latistaa mieltäsi mutta itselle on jäänyt pysyvä " kammo" vaaleanpunaisesta vuodosta. Toivon ettei sinulla ole kyse mistään vakavammasta!

Vierailija
6/6 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 4-7, kumpikin raskaus päättyi onnellisesti, vuodon syy oli eteisistukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi