Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde, miehellä vuorotyö ja pienet lapset. Onko mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
30.10.2024 |

Tähän ongelmaan ei taida olla ratkaisuja.

Olen tavannut ihanan miehen, jolla on alle kouluikäiset lapset ja vuorotyö. Meillä on ihanaa yhdessä. MUTTA tapaamme ainoastaan kerran viikossa pari tuntia. Joskus harvemmin. 

Tuntuu pahalta, mutten näe tällä tulevaisuutta. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia viikossa on oikein sopivasti kun sen käyttää tehokkaasti.

Vierailija
2/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa ajatella hänen asemaansa. Pienet lapset..Ei sullakaa järkeä oo päässä. Olet vain minä minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Jätetty mies ei ole ihana, vaan vaimo on hyvästä syystä ottanut eron.

Vierailija
4/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein joskus niin, että menin yöksi miehen luokse vasta sitten, kun lapset olivat jo nukkumassa. Ja lähdin ennen kuin heräsivät. Toimi kyllä vähän aikaa..kunnes jäätiin kiinni lapsille;) 

Vierailija
5/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsilla ole äitiä, jonka luona lapset välillä olisivat?

Ja vaikka ei olisikaan ja mies olisi yksinhuoltaja, niin kyllä suhteen voi saada toimimaan jos vähän viitsii nähdä vaivaa ja järjestellä aikatauluja. Tietenkin jos vain istuu odottamassa ja valittamassa, ettei tällä ole mitään tulevaisuutta, niin eihän sillä sitten myöskään ole.

Vierailija
6/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aikaa vaikka kuinka, koska lapset jo isoja. Miehellä minuuttiaikataulu lasten harrastusten, koulun, työn yms kanssa. Joten minusta ei ole kiinni. Pakko myöntää etten tiedä haluanko enää pikkulapsi arkea ja tapailla tunnin siellä, toisen täällä. 

Vierailija
7/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas mammat takajaloillaan. Itse en lapsettomana lähtisi tuollaiseen diiliin.

Vierailija
8/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman ei ikinä kannata mennä parisuhteeseen lapsen omaavan henkilön kanssa. Huono diili.

Vierailija
9/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole lapset ikinä äidillään? Eikö vuorotyössä koskaan ole vapaata arki iltoina tai viikonloppuina ja lapset äidillään? 

Vierailija
10/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Käytetty mies 90% sidoksella eksäänsä ja työnantajaansa. Sinä olet vaan se pimppa mitä se eksä ei enää anna.

Vierailija
11/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tuntia viikossa on oikein sopivasti kun sen käyttää tehokkaasti.

Niin mihin? Perhettä ja parisuhdetta toivovan naisen seks.hyväksikäyttöönkö?

Vierailija
12/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä on ura. Hän on usein poissa. Lasten hoitovastuu on isällä. Eikä vapaapäiviä siis oikein ole. Muutama tunti ehkä kerran viikossa. 

Vierailija
13/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kukaan ns. täyspäinen kuvittelekaan ja usko, että pienten lasten sinkkuvanhempi mies tai nainen olisi, jotenkin erityisen helppoa ja mutkatonta edetä parisuhteeseen. 

Pisteet kuitenkin hänelle -miehelle-siitä, että haluaa olla ja viettää aikaansa lapsiensa kanssa! - Ehkä tosiaan teitä ole tarkoitettu etenemään parisuhteeseen, ainakaan vielä tässä vaiheessa. - Ikävää tietysti, jos mies vaikuttaa muutoin eritavoin hyvältä vaihtoehdolta.

Tsemppiä tulevaan, mihin sitten tienne johtanevatkaan!

Uskovainen mies

Vierailija
14/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa ajatella hänen asemaansa. Pienet lapset..Ei sullakaa järkeä oo päässä. Olet vain minä minä

Olet ihan Tollo. 

Vierailija
15/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa lapset etusijalle, kuten kuuluukin. Itse kyllä lapsettomana naisena arvostan sitä, mutta kohteliaan etäisyyden päästä. Ei olisi minua varten tuollainen kuvio.

Voisin ajatella suhdetta eronneen vanhemman kanssa ainoastaan siinä tapauksessa, että lapset olisivat jo vähän isompia (10+) ja säännöllisesti toisella vanhemmallaan tai omissa harrastusjutuissaan.

Minulle olisi ihan ok viettää aikaa puolison lasten kanssa, mutta en vain halua kuvioon, jossa omat toiveet ja tarpeet pitää täysin unohtaa niin kuin pikkulapsiarjessa käy.

Vierailija
16/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epätoivoinen oikein olet? Ja jos se mies todella olisi joku aarre, niin miksi olisi ero tullut pikkulapsiaikana? Mieti nyt vähän.

Vierailija
17/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se 2h seksisessio riittää

Vierailija
18/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kukaan ns. täyspäinen kuvittelekaan ja usko, että pienten lasten sinkkuvanhempi mies tai nainen olisi, jotenkin erityisen helppoa ja mutkatonta edetä parisuhteeseen. 

Pisteet kuitenkin hänelle -miehelle-siitä, että haluaa olla ja viettää aikaansa lapsiensa kanssa! - Ehkä tosiaan teitä ole tarkoitettu etenemään parisuhteeseen, ainakaan vielä tässä vaiheessa. - Ikävää tietysti, jos mies vaikuttaa muutoin eritavoin hyvältä vaihtoehdolta.

Tsemppiä tulevaan, mihin sitten tienne johtanevatkaan!

Uskovainen mies

Mihin se usko liittyy tässä? Ja mikä pakanauskonto on kyseessä?

ap:lle kun jo epäiletkin eli olet jo pohtinut asiaa niin ei toimi ei.

olet vain seksiä antavana. Myöhemmin orjana. Kaitset lapsia lopunelämääsi, koska ei se pääty mihinkään ikään. 

Toki jos rakastat näitä kuin omiasi, niin miksei.

Sinun tulee miehen lisäksi rakastua myös lapsiin, saada yhteys heihin.

Vaikeaa voi olla.

Vierailija
19/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä on ura. Hän on usein poissa. Lasten hoitovastuu on isällä. Eikä vapaapäiviä siis oikein ole. Muutama tunti ehkä kerran viikossa. 

Pelkkä eriteastia olet.

Vierailija
20/21 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä eriteastia olet.

Mies etsii hoitajaa lapsille, seksi vain houkutuskeinona naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän