Antaisitko muksun nukkua päivävaatteissa?
Meidän 6 vuotias muksu ei aina haluasi vaihtaa yöpukua? Ja usein siitä tulee nykyään illalla vääntöä. Joskus haluaisi myös pitää päivä aatteet päällä.
Antaisitko muksun saada nukkua päivävaatteissa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän atteet ja synnit pestään aina illalla pois.
Nämä on näitä helluntailaishörhöjä.
ts. Kristinuskosta vieroituneet jotka tavoittelavat taloudellista hyötyä mukamas Jumalan nimessä. Ja hyväksikäyttävät ihmisiä. Tämän helluntailaiset osaavat muuten erittäin taidoikkaasti. Tehkää näistä hyväksikäyttäjä vääräuskoisista samantien rikosilmoitus. Noilla ei ole terveen uskonelämän kanssa mitään tekemistä.
Tästä hyvänä esimerkkinä Lahden helluntailaiset jotka ovat vääräuskoiset temppelinsä rakentaneet ihmisten hyväksikäytöllä ja riistämisellä.
Jumalalla ja terveellä uskolla ei tällaisessa Lahden helluntailaisten toiminnassa ole ollut mitään tekemistä.
Mahtaako ukkoilla muna voimaantua näin illan pintaan?
Vierailija kirjoitti:
No ainakin kahden helluntailaisten munat voimaantuu vähäosaisten riistämisestä. Ts. Rikollisesta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin kahden helluntailaisten munat voimaantuu vähäosaisten riistämisestä. Ts. Rikollisesta toiminnasta.
Korjaus* Lahden helluntailaisten riisto/hyväksikäyttäjä toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Annan nukkua päivävaatteissa, mitä väliä? Jos vaatteet eivät ole likaiset, voi lapsi käyttää samoja ihan huoleti 2-3 päivää.
Tämä valitettavasti näkyy päiväkodeissa. Lapset monta päivää peräkkäin samoissa vaatteissa. Olen tehnyt lasun, kun lapsi viikon pesemättömänä, tukka kampaamatta, samoissa vaatteissa yötä päivää. Surullista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan nukkua päivävaatteissa, mitä väliä? Jos vaatteet eivät ole likaiset, voi lapsi käyttää samoja ihan huoleti 2-3 päivää.
Tämä valitettavasti näkyy päiväkodeissa. Lapset monta päivää peräkkäin samoissa vaatteissa. Olen tehnyt lasun, kun lapsi viikon pesemättömänä, tukka kampaamatta, samoissa vaatteissa yötä päivää. Surullista!
Mä olen tehny kiusaamismielessä tehdyistä lasuista puolestani rikosilmoituksen!
No en todellakaan antaisi nukkua päivävaatteissa, joku roti nyt 😅 Kuinka laiska ap oikein on? On asioita jotka vaan tehdään, vaikka ei huvittaisi. Meillä nukkuu nukkuu btw kaikki alasti, eipä tule vääntöä pyjamista, suosittelen 😉
Nämä on näitä helluntailaishörhöjä.
ts. Kristinuskosta vieroituneet jotka tavoittelavat taloudellista hyötyä mukamas Jumalan nimessä. Ja hyväksikäyttävät ihmisiä. Tämän helluntailaiset osaavat muuten erittäin taidoikkaasti. Tehkää näistä hyväksikäyttäjä vääräuskoisista samantien rikosilmoitus. Noilla ei ole terveen uskonelämän kanssa mitään tekemistä.