Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demoni joka on ottanut pikkulinnun hahmon, käy jatkuvasti parvekkeellani sikailemassa

Vierailija
30.10.2024 |

Heittelee tuhkakupista tumpit pitkin parveketta ja oli nokkinut siihen hetkeksi laittamani roskapussin. Vai liekkö edellisen asukkaan haamu, joka riivannut sen linnun..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä iltapäivälehteen merkinnällä Sain sen videolle !

Vierailija
2/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pahempaa kuin ihminen,  joten ole rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lintuja ole olemassa, ne on droneja jotka vakoilee sua ja raportoi nyt roskaamisesta.

Vierailija
4/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien paikka ei ole parvekkeella.

Vierailija
5/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni on saanut sut polttamaan ja vihaamaan pikkulintuja.

Vierailija
6/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan lintu tykkäsi jos tilanne olisi toisinpäin ja sen pesäpuun juurelle, "terassille" mentäisiin riehumaan ja heittelemään kaikkea ympäriinsä. 😡

Vierailija
7/7 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun vanhassa ok-talossa. Nuo pirulaiset aloittivat mun häiriköinnin heti tänne muutettuani.

Nakuttavat ikkunakittiä ahkeraan paitsi kesällä. Katselen telkkaria olkkarissa ja siellä ikkunan takana toljottaa se tiaseksi naamioitunut pirulainen. Kun huomaa mun katsovan, alkaa kitin nakutus. Tuo rauhoittuu kyllä, jos lahjoo niitä talvisin sellaisilla puolen kilon talimötiköillä.

Naapurini on niiden liittolainen. Lahjoitti mulle muutaman linnunpesä, joten ihan omalle pihalleni ovat nyt sitten pesiytyneet aika pysyvästi.

Näin syksyisin niillä on ilmeisesti kuukautiset. Serkkuni sanoo tumppeja tintin tampponeiksi.  Tumppeja hakevat tuhkakupeista ja nakkelevat  ilmeisesti epäkelvot ympäriinsä. Tähän ratkaisuksi kannellinen purkki.

Talipallot siis saattavat rauhoittaa tuota häiriökäyttäytymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi