Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?
Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.
Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.
Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊
Kommentit (535)
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla useampia merkkejä pienillä pakkauksilla mikä niistä kissoillesi ylipäänsä kelpaa. Monet kissat ovat tosi nirsoja ruokamerkkien suhteen.
Jännä homma ku meillä sekä kissat että lapset on aina syöneet mitä on tarjottu
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Jos voisit matkustaa minne tahansa, minne menisit?
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla esimerkiksi Purina- ja Royal Canin -tuotteita. Niissä on yleensä hyvä lihapitoisuus, ja viljattomia vaihtoehtoja löytyy sekä kuivaruokana että märkäruokana. Hinnaltaan ne voivat olla hieman edullisempia kuin Applaws, mutta niidenkin kohdalla täytyy vähän vertailla hintoja https://yleiskone.com/paras-kissanruoka/ tuosta vertailusta voi löytää hyvään hintaan useamman tuotemerkin.
Latzit on Purinan valmistamia.
Vierailija kirjoitti: Onko Anu saukko paikalla?
Ei, Per Saukko vain.
Ei se ole niin yksinkertaista.