"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (846)
Tässä vissii molemmat toimii kyseenalaisesti. Toinen estämällä tapaamisia vaikka lapsi haluaa isää tavata.
ja siitä herneet ilmeisesti nenään ottanut levittämällä tietoja.
Aika tyypillinen ongelmaisten vanhempien kierre..
Tässä lasten oikeuksien kehitysmaassa nimeltä Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillinen ongelmaisten vanhempien kierre..
Tässä lasten oikeuksien kehitysmaassa nimeltä Suomi.
Juuripa näin, mt-ongelmaisten vanhempien kierre. Jokainen Juise-fanikin pelottavan sekaisin.
Eikös tuo lapsi olla 9v, kun tuosta päihtymystilasta oli kyse. Ja ei sen puoleen, kyllä 6v osaa arvioida kuinka monta pulloa menee.
Yhdenkään lapsen ei pitäisi joutua katsomaan alkoholilla läträävän vanhemman toimintaa. Jos vanhempi ei pysty olemaan selvinpäin lasta nähdessään niin sitten on parempi etteivät näe ollenkaan. Sanon näin itse saman kokeneena (lapsen roolissa).
Eli mitkä ovat olleet ne lapsen äidin juridiset perusteet estää lasta tapaamasta isää? Ilmeisesti pitkään?
Vai onko sellaisia siis? On toimittu lapsen edun vastaisesti kun täällä joku kirjoitti lapsen haluavan isää tavata.
Kirjoitettiin myös tämän isän tapaavan lasta ilman valvontaa.
Onko päihteiden käytöstä lapsen seurassa jotain objektiivistä näyttöä? Näissä ei suorilta kannata uskoa vain toisen vanhemman äidin puhemia asioita. Hänellä ei ole havaintoja tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitkä ovat olleet ne lapsen äidin juridiset perusteet estää lasta tapaamasta isää? Ilmeisesti pitkään?
Vai onko sellaisia siis? On toimittu lapsen edun vastaisesti kun täällä joku kirjoitti lapsen haluavan isää tavata.
Kirjoitettiin myös tämän isän tapaavan lasta ilman valvontaa.
Onko päihteiden käytöstä lapsen seurassa jotain objektiivistä näyttöä? Näissä ei suorilta kannata uskoa vain toisen vanhemman äidin puhemia asioita. Hänellä ei ole havaintoja tilanteista.
Mitä tämä jankkaaminen on? Juise on esitellyt nyt jo poistetuissa videopätkissä ja asiakirjoissa sellaista kamaa meille kaikille, ettei Juisesta ole huolehtimaan pojastaan! Siis Juise on hyvin epävakaa ja arvaamaton henkilö. Ei mitenkään luotettava. Elää täysin omissa oudoissa kuvitelmissaan.
No eikai toi ukko niitä ole kertonut suoraan. Lapsen kuvaaminen tuolla tavalla, mitä juise on tehnyt, niin on ainakin yksi syy. Kaikkia salassapidettäviä tietoja on lapsesta jakanut. Mutta mun mielestä juisen käytös kertoo jo siitä, että kyllä siellä on ihan oikeasti huoli, miten poikaa kasvattaisi yms.
Eli onko jollain esittää perusteltuja juridisia syitä tapaamisten estämisille?
Niitä virallisia sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Eli onko jollain esittää perusteltuja juridisia syitä tapaamisten estämisille?
Niitä virallisia sellaisia?
Paljonko niitä tarvitaan? Kyllä oikeuslaitos hoitaa tämänkin oikein, ole huoletta 💖
Sitä paitsi, Juisen elämäntehtävänä on poistaa vieraannuttaminen Suomesta, ei kallonkutistajalla käynti, opiskelu tai työpaikan etsiminen!
Mistä mä tiedän, mitkä ne juridiset syyt on? Juise vois tulla ite kertoon. Niissä papereissa se lukee
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä tiedän, mitkä ne juridiset syyt on? Juise vois tulla ite kertoon. Niissä papereissa se lukee
Jännä kun nämä vänkääjät eivät Juisen livessä kysy suoraan häneltä, täällä hämmentävät joutavaa.
Sitä paitsi Juise ei tietenkään tule koskaan kertomaan totuutta meille.
Kyllä on kysytty monesti, mutta juise ei vastaa. Tai selittää, että perustuu valheisiin bla bla bla. Juise sun kirjoitustyylin tunnistaa. Menisitkö hoitoon?
Mä oikeasti toivon, että hän tekisi ne opintonsa loppuun! Ja jos oikeasti haluaa vaikuttaa, ni hakeutuisi ensin opiskelemaan vaikka sosiologiaa ja sit joko virkaan tai politiikkaan. Uskon, että hänessä on potentiaalia vaikka kuinka, mut nyt kaikki menee vaan kankkulan kaivoon somessa sekoillessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti toivon, että hän tekisi ne opintonsa loppuun! Ja jos oikeasti haluaa vaikuttaa, ni hakeutuisi ensin opiskelemaan vaikka sosiologiaa ja sit joko virkaan tai politiikkaan. Uskon, että hänessä on potentiaalia vaikka kuinka, mut nyt kaikki menee vaan kankkulan kaivoon somessa sekoillessa.
Olisiko liian sekaisin tuo mielenterveys, että jaksaisi opinnot loppuun tai että pääsisi mukamas vastuulliseen kokoaikaiseen työhön? En aidosti usko.
Tänään ilmeisesti alkanut valvomattomat tapaamiset. Juise kun kuitenkin luet näitä niin sulla on nyt tuhannen taalan paikka olla sössimättä tätä ja saada poika takaisin elämääsi.
Kunhan pidät tapaamiset positiivisina ja kepeinä. Et tenttaa etkä painosta poikaa mihinkään viikko-viikko juttuihin, etkä puhu hänen toisesta vanhemmasta mtn negatiivista ja lopetat ton somessa vouhkaamisen teidän tilanteesta. Niin lupaan sulle, että vuoden päästä tähän aikaan hän on jo itse vapaaehtoisesti ja omasta halustaan paljon useammin sun kanssa.
Usko pois, se on just tasan niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ilmeisesti alkanut valvomattomat tapaamiset. Juise kun kuitenkin luet näitä niin sulla on nyt tuhannen taalan paikka olla sössimättä tätä ja saada poika takaisin elämääsi.
Kunhan pidät tapaamiset positiivisina ja kepeinä. Et tenttaa etkä painosta poikaa mihinkään viikko-viikko juttuihin, etkä puhu hänen toisesta vanhemmasta mtn negatiivista ja lopetat ton somessa vouhkaamisen teidän tilanteesta. Niin lupaan sulle, että vuoden päästä tähän aikaan hän on jo itse vapaaehtoisesti ja omasta halustaan paljon useammin sun kanssa.
Usko pois, se on just tasan niin helppoa.
Hyvänen aika, Juise tarvitsee pitkän terapian tai psykiatrin hoitosuhteen ja lääkityksen.
En osaa lääkityksen tarpeesta sanoa, mut terapia tekisi ehdottomasti hyvää! Siellä vois oppia kans semmoista itsereflektiota, mikä vois auttaa myös näitä lapsiasioita eteenpäin.
Ilmeisesti tuo äiti kirjoittelee täällä.
Mikäli lapsi tapaa isää normaalisti ilman valvontaa, niin ilmeisesti mitään perusteita estää tapaamisia ei ole ollut eikä ole..
Vai onko niitä siis jollain esittää?
Et nyt ymmärrä. Miten 6-vuotias lapsi voi todeta vanhemman päihtymystilan?
vs riidaton näyttö..
Näissä asioissa en luottaisi äidin satuihin. Enkä sen puoleen tuon miehenkään..