Paras ei liikunnallinen harrastus löytää mukava nainen?
Varmasti paras harrastus lienee naisvaltainen harrastus. Miten tällaisena tumpelona miehenä siellä sitten pärjää, jos vaikka kudontakurssille menee? Savikurssiakin mietin tai kokkikurssia. Ruuat ostan yleensä valmiina. Perunat ja munat osaan keittää. Haarukka pysyy kyllä kädessä, kun BMI reippaasti aika iso. Näin isona miehenä en liikuntaharrastuksiin pääse, ei kunto kestä. Löytyykö sitten retkeilyn parista? Vai karkottaako hikoilu ja puuskuttaminen mukavat naiset? Naisen pitää olla ennen kaikkea mukava, joka ymmärtää tälläistä kokematonta miestä, jonka kaikki naissuhteet on lopahtaneet seksuaalisiin pettymyksiin (erektio-o.). Olen kuitenkin pitkä (yli 190 cm), tumma, raamikas, mukava, akateeminen, fiksu ja kumppanina olisin hellä ja huolehtiva. En mene tinderiin tuon seksiongelman takia enkä halua kokea hylkäämistä.
Kommentit (35)
Minulle kelpaisit hyvin tuollaisenaan.
Emme toki törmää missään koska olen joko metsässä koirien kanssa. Tai kotisohvalla lukemassa. Työtkin etänä.
Menepä persuihin niin löydät mukavia poikia, jotka tykkää kun niitä poraa ahteriin.
Nyt oli hyvä. Kiitos hauskasta luettavasta. Koitappas vaikka laihdutuskuuria jonka jälkeen sinunkaltaisesi mahtava tyyppi voisit mennä mihin tahansa harrastukseen ja riittäisi mahiksia. Jopa alakerta lähtisi toimimaan kun valtavat läskit karsittu pois rasittamasta testoja, joka ongelman aiheuttaa.
Liikuntaharrastuksissa naiset tulevat isketyksi samalla intensiteetillä kuin baareissa. Eli ei ole kovin hyvä paikka löytää naista, sillä tarjontaa on ylenmääräisesti
Pakkiens aamista on opeteltava sietämään, jos aikoo elää elämää. Voit saada pakit naiselta, työnantajalta tai ihan keneltä vaan. Jos haluat elää 0 hylkäämiskokemuksella, kannattaa pysyä vaan äidin helmoissa ja unohtaa kaikki muu elämä
Älä mene häiriköimään minnekään naisten kurssille. Naiset haluavat leipoa saviruukkunsa rauhassa ilman että typeriä vonkaajia pyörii nurkissa. Nolaat vain itsesi ja naiset hyökkäävät (verbaalisti) yhtenä naisena kimppuusi.
Onko sinulla siis ennestään mitään harrastusta? Jos, niin kaipa juuri niistä puitteista olisi luontevinta löytää sopivaa seuraa.
Mä hölkkään joka tapauksessa, hö-hö!
T. Hessu
Jos etsit naisesta ryyppykaveria mene kapakkaan, jos kulttuuriseuraa, ehkä teatterista, mieti mistä itse pidät, saattaa löytyä samanhenkinen muikki.
Kuntosaleilla näkee isoja naisia juoksulaitteessa kävelemässä tai polkemassa kuntopyörää. Jos sinäkin?
Epävarmuus nakertaa päättäväisyyttä ja päättämättömyys on epäseksikästä.
Etsi FB Marketplacesta käytettyjen hääpukujen myyjiä. Ne on just eronneet ja voit sortata sieltä mieleisen koon mukaan. Ei tarvi edes aloittaa uutta harrastusta!
Kuppiloissa istuskelu...siellä niitä eronneita ihanuuksia,tai hetken panoa etsiviä, on pilvin pimein
Vihreiden kunnallisjärjestö.