Naiset/miehet. Miten suhtaudutte/miltä tuntuu, kun näette ex-rakkaanne uuden kumppaninsa kanssa.
Olin syvästi rakastunut, mutta suhteemme katkesi ja mies löysi uuden naisystävän. Kun näin tämän naisystävän ensi kerran, niin en tuntenut yhtään mustasukkaisuutta. Naisella oli lyhyt, kynitty tukka ja hampaat epäjärjestyksessä. Rehellisesti arvioiden nainen ei ollut edes kaunis.
Kommentit (6)
Itse ajattelin sen lasten kautta, että ei hemmetti tuota koskaan omien lasten kanssa tekemisiin.
Koen että nopeutin vääjäämätöntä, eli sain puhuttua järkeä ja lähtivät nopeasti eri teille.
Itse aiheeseen, niin ei ole ongelmaa kunhan on hyvä uusi kumppani. Kaikki voittaa silloin, eikä ole mustasukkaisuutta.
Olin itse erossa jätetty osapuoli, mutta eron hetken kipuilun jälkeen itsekin totesin ratkaisun olevan paras. Eksäni pitää uudesta kumppanistani ja ei ole ongelmia esimerkiksi yhteisten juhlien järjestämisessä.
Joudun nyt vain kuvittelemaan, koska en ole koskaan nähnyt entisteni nykyisiä, enkä edes tiedä, onko sellaisia. Aikaakin on jo kulunut. Voisin kuvitella, että tuoreeltaan se olisi ehkä ollut hieman vaikeaa katsottavaa, mutta nyt jos sattuisin tapaamaan ja vieläpä tunnistamaan vuosien jälkeen, niin varmaan tervehtisin ja jäisin vaihtamaan kuulumisia. Tai oikeastaan katsoisin ensin, tekeekö eksä aloitetta, koska voihan olla, ettei hän halua olla tuntevinaan, jos on vaikka mustasukkainen se nyksä. Pitäisi vähän tunnustella sitä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Silti exäsi mielestä viehättävämpi kuin sinä ??
Tämmönen tapaus minullakin on, mutta en muista mitään tuon naisen hampaista. Omani sattuvat vain olemaan aivan liian täydelliset! Kiva kun sanot, että mies löysi uuden naisystävän eli et sano, että mies löysi uuden rakkauden. sillä se olisi vähän eri juttu ja voisi kuvitella että sitten olisi tullut avioliittokin aika pian. Näin ei kuitenkaan näyttänyt käyvän tässä tapauksessani vaan homma jatkui jollain huh, huh-tavalla... pakko olla kertomatta ihan oleellisiakin seikkoja...
En minkäkään tuntenut minkäänlaista mustasukkaisuutta kun näin naisen - en kuitenkaan nähnyt häntä kadulla eksäni kanssa vaan tämä kutsui naisen sinne missä me olimme riitamme keskellä joksikin uhkaukseksi minulle=???. Nainen oli ilmaa minulle, mutta olin valtavan ymmällä miehen käytöksestä. Ja olin täysin voimaton koko tilanteessa, en edes tajunnut mitä ajatella eikä nainen mielestäni sopinut tälle miehelle laisinkaan. (Sovinko minä sitten on toinen stoori.) Lähdimme sitten vielä syömään yhdessä: riitapukarini, hänen kaverinsa, tämä nainen ja minä. Tämä tuntuu täysin käsittämättömältä eli miten joku tämmöinen oli edes mahdollista. Mitä ihmettä mies ajatteli? Ruokapaikasta mies lähti sitten naisen kanssa ja muistan jotenkin 'katsoneeni perään' jotenkin jossakin hämmästyksen ja surun sekaisessa tilassa. Vasta jälkeenpäin olen tajunnut, että ruokapaikka, jossa olimme, sattui sijaitsemaan 'melkein' samassa talossa, jossa mummoni oli asunut muutaman lapsensa kanssa sodan aikana. Olen ollut ihan ymmällä, että miten meillä on voinut olla niin 'samat paikat'. Minä sitten menin hänen kaverinsa kanssa ja ihan vain kaverina. Tämän jutun jatkoa en viitsi tässä kertoa eikä se edes kuulu tähän aloitukseen.
Olisko tämän aloituksen tekijä joku mies kun siitä kuvastuu joku ristiriita kuten sinun kysymyksestäsikin?
Ei ole exiä :) Haluan löytää max yhden oman tyypin. N32
Tuntuu hyvältä, että ex löysi uuden ja "pääsin hänestä eroon" sitä kautta, eikä tarvinnut jättää häntä yksin juomaan itseään hengiltä. Samalla poistui kaikki pidäkkeet alkaa itse uuteen suhteeseen.
Silti exäsi mielestä viehättävämpi kuin sinä ??