Kaikki tupakointiin liittyvä ahdistaa
Molemmat vanhemmat poltti ja lopulta kuoli siihen. Velipuoli polttaa ja hän on käytännössä invalidi sen takia. Onko muita palstalaisia vastaavalla taustalla?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole vielä inva. Töissä jaksan painaa fyysistä työtä. Polttanut olen n. 30 vuotta. Enkä ikinä ole ollut työtön. Enkä ole asian tiimoilta kertaakaan kuormittanu terveydenhuoltoa. Enkä kuiten ole vuosiin edes Suomeen lahjottanu verotulojakaan siitä. Olen askeleen edellä savutonta suomea. Pitäs taas varata reissu rajan taakse.
Ne tulee hakemaan sinut rajan taa erikseen tilaamatta.
Se on ihan hanurista kun ei ole keksitty terveellistä tupakkaa. Tai edes sellaista mistä ei ole noin paljon haittoja. Ihmisethän poltti kaikenlaista ennen tupakan löytymistä. Voi olla että polttamiseen on jokin tarve tai halu.
Toinen vanhemmista poltti ainakin jonkin aikaa ja melko vähän. Hän oli sellainen satunnainen tupakoitsija, kunnes jostain syystä lopetti kokonaan ihan täysin ja onnistui heti. Ei siitä mitään haittaa lapsuudessa ollut. Ei hän paljoa tupakoinut.
Tupakointi on kyllä järjetöntä hommaa
Itse en ole vielä inva. Töissä jaksan painaa fyysistä työtä. Polttanut olen n. 30 vuotta. Enkä ikinä ole ollut työtön. Enkä ole asian tiimoilta kertaakaan kuormittanu terveydenhuoltoa. Enkä kuiten ole vuosiin edes Suomeen lahjottanu verotulojakaan siitä. Olen askeleen edellä savutonta suomea. Pitäs taas varata reissu rajan taakse.