Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitää laskea koira kylässä pihamaalle kuselle?

Vierailija
18.02.2007 |

Asutaan maalla joo ja ollaan lähellä luontoa, mutta miksi se tarkoittaa kaikkien koiranomistajasukulaisten ja -tuttavien mielestä sitä, että koiran voi päästää ovesta ulos meidän pihalle kusemaan ja paskomaan???

Minä sitten inhoan niitä kusilämpäreitä, varsinkin kun on pienet lapset jotka leikkii niissä samoissa hangissa. Ärsyttää niin vietävästi keräillä lapion kanssa koiran kusia ympäri pihaa. Hitto vie, tuskin ne ihmiset kusettavat koiraansa omallekaan pihalleen. Tekis mieli kieltää koko koirien tuominen, mutta siinä menisi kyllä välit poikki muutenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

porraspielet ovat keltaiset koirankusesta ja lasten pulkan vierestä löytyy pökäle.

Vierailija
2/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma meillä + vielä naapurin kuljeskeleva ja kaikkialle ruikkiva rakki päälle :)

Ei ne koiraihmiset välttämättä aina ajattele - mikä vaan missä näkyy vihreää on potentiaalinen pissatuspaikka.

Mutta koita asennoitua toisin. Kaikki se on häviävää kamaa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaveri päästi koiransa kuselle meidän rivitaloasunnon takapihalle!

Vierailija
4/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hyvä ihminen äläkä tänne itke!

Vierailija
5/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan koirat autosta ulos kun kerrankin sai päästää vapaasti juoksemaan. voi helvetti sitä paskamäärää pihapiirissä minkä jättivät jälkeensä. ihmettelin ja mies manasi ääneen että sikoja kun ei viittineet noita paskoja kerätä pois kun kerran näkivät ukkonsa kanssa kun koirat kyykkivät moneen otteeseen. pah pah pah

Vierailija
6/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista lannoitetta! Kevätlannoitus pienelle rivitalopihallekkin maksaa 20e, niin paljonkohan sun kartanon puutarhalle!

Pyydä useammin koiraansa kusettamaan, säästät selvää rahaa =)

Vierailija
7/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh...Lievää nipotusta havaittavissa.

Vierailija
8/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen ryhtynyt kyttäämään koiran omistajia. Heti jos näen, kuka kakattaa koiraansa postilaatikkomme juurella, otan lapioon kakat ja kuletan ne heidän rappusille. Niin paljon on alkanut ärsyttää....

Vierailija
9/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten viisaat minne saa mennä kusettamaan koiraa

Vierailija
10/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiani jotka asuvat maatalossa eli lääniä riittää mutta antavat neljän koiransa paskoa ihan oven eteen pihamaalle. Kiva sinne sitten mennä muksujen kanssa kylään kun sotkevat itsensä heti siihen koranpaskaan kun sitä on joka puolella ja paljon. Tosin minua ärsyttää kyllä nuo kävelytielle paskottajatkin ihan yhtä paljon. Itekkin olen koiranomistja joten vaikea ymmärtää tuommoista.

Vierailija
11/11 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on kuitenkin perheenjäsen ja monesti eläimestä huomauttaminen on vielä pahempaa kuin jostain ihmisperheenjäsenestä sanominen. Eli ei voi muuta kuin hiljaa mielessään ihmetellä, miten jotkut ei ilmeisesti pidä koirankusia minään. Minun mielestä ihan sama kun joku ihminen pissais meidän portaille, varsinkin kun on iso koira. Ja tämä tosiaan liittyy meidän maalla asumiseen, en ole koskaan nähnyt kenenkään näistä ihmisistä päästävän koiraansa vapaaksi pissimään kenenkään taajama-alueella asuvan pihalle.

ap