Minua vituttaa kertoa täällä ilta toisensa jälkeen teidän elämästä asioita,
jotka tunnen sisälläni. Pahat asiat syövät minua (Poden päänsärkyä) ja hyvät asiat tuovat iloa, mutta silti toivoisin, että edes joku voisi käydä kertomassa kommentteja (niin hyviä kuin huonoja). Ei sillä mitään väliä jos tuntuu, että asiani menee pieleen, koska monesti näen sitä mikä on ollut, mitä on tai mitä tulee olemaan ja kaikki yhtenä sekamelskana. Näin tekstin perusteella on hankala sanoa, mutta mielelläni yritän, koska siihen on lahjoja.
10 ensimmäistä, sillä ehdolla, että kommentoit lausumaani.
Kommentit (9)
Olet empaattinen tyyppi, kannat huolta kanssaihmisistäsi. Mikä on tänä päivänä todella hienoa. Tai sitten Sinä olet Porvoosta, mutta kun minä en ole näkijä, en voi mennä takuuseen.
Mitä näet minulle miesasioissa? Olen pieni nainen. Ruskeat hiukset ja harmahtavat silmät.
kerroppa koska rahatilanteemme paranee :) ?
Onko sun pakko käyttää lahjaasi, jos siitä tulee sinulle itsellesi huono olo? Ei täällä kukaan sinua pakota, kaikki ovat nimettömiä ja yksin, yksi menee toinen tulee, eikä kukaan huomaa. Oletko varma, että juuri sinun täytyy antaa täällä itsestäsi?
Vierailija:
Olet empaattinen tyyppi, kannat huolta kanssaihmisistäsi. Mikä on tänä päivänä todella hienoa. Tai sitten Sinä olet Porvoosta, mutta kun minä en ole näkijä, en voi mennä takuuseen.Mitä näet minulle miesasioissa? Olen pieni nainen. Ruskeat hiukset ja harmahtavat silmät.
en itsestäni mitään (koska sun särkee pää) mut mun tyttäreni jutusta. Miten käy?
Vierailija:
Vierailija:
Olet empaattinen tyyppi, kannat huolta kanssaihmisistäsi. Mikä on tänä päivänä todella hienoa. Tai sitten Sinä olet Porvoosta, mutta kun minä en ole näkijä, en voi mennä takuuseen.Mitä näet minulle miesasioissa? Olen pieni nainen. Ruskeat hiukset ja harmahtavat silmät.
Tuskin miehet ovat täysin minun ohjailtavissa. Ainakin viimeksi kun kaksilahkeisen kanssa juttelin, oli hänellä aivot ;)
alusta jotain ymmärsin, mutta sitten tipuin vähän kärryiltä...
Niin ja olenko eka?