Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää vastaavia mekkoja? En halua tilata Sheiniltä

Vierailija
29.10.2024 |

Mistä löytyisi kuvan kaltaisia mekkoja? En halua tilata Sheiniltä kun ne on jotain myrkytettyjä, mutta en löydä mistään vastaavia kivoja syksyyn sopivia naisellisia mekkoja. lindexissä yms.

https://eur.shein.com/SHEIN-Frenchy-Ditsy-Floral-Print-Mock-Neck-Belted…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekemällä itse.

Vierailija
2/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ompelemaan itse. Tuollaisen tekee 1-2 illassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ompelemaan itse. Tuollaisen tekee 1-2 illassa.

Lähikirjastosta voi kysyäkonetta lainaksi.

Vierailija
4/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla on ainakin laaja valikoima.

Vierailija
5/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

villapusero+kesähame ja siihen vyö

Vierailija
6/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen saa ommeltua itse, yhdistää poolopaidan ja kukkahameen. Tai sitten vain pukee sen paidan ja hameen sellaisinaan ylleen ja täydentää asun sopivalla vyöllä.

Vierailija
7/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse tai katso olisiko fiini fröökynä verkkokaupassa.

Vierailija
8/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia on pakko olla mekko? Ylä ja alaosa täysin eri materiaaleja ja kuluvat myös eri tahtia. Osta paita ja hame erikseen.

Vierailija
9/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat vaan Sheiniltä ja peset sen ennen käyttöä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
10/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaispa tehdä itse, kun ei osaa. Ei tuommoisia hameitakaan myydä missään, olen katsonut zalandot ym. Läpi. On kyllä maksimekkoja ja pitsimekkoja, farkkuhameita ja ties mitä, mutta ei a-linjaisia kuviollisia hameita

Vierailija
11/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että se ensimmäinen pesu jää viimeiseksi.

Vierailija
12/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osaispa tehdä itse, kun ei osaa. Ei tuommoisia hameitakaan myydä missään, olen katsonut zalandot ym. Läpi. On kyllä maksimekkoja ja pitsimekkoja, farkkuhameita ja ties mitä, mutta ei a-linjaisia kuviollisia hameita

No opettele tekemään itse.

Vierailija
13/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ikävä ei lähde pesussa. Lisäksi jos miettii mitä tapahtuu sen pesun jälkeen, niin likavesi menee jätevedenpuhdistamoon, jossa kaikkia myrkkyjä ei saada poistettua, sitten vesi luontoon ja myöhemmin juomavedeksi jne. myrkyin höystettynä. Kyllä kannattaa.

Vierailija
14/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ostaa sheiniltä hyvin on kestäneet pesua. Itse tilasin vuonna 2018 wishiltä housut, paidan ja muutakin vaatetta, kaikki on kestäneet tähän asti 

Vierailija
15/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut hakea Google Lensillä? Se yleensä näyttää samantyyppisiä vaihtoehtoja.

Vierailija
16/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temulta.

Vierailija
17/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jää. Olen tilannut vaikka mitä ja ihan yhtä hyvää laatua kuin perus Zarat/H&M ja vastaavat. Lue ne tuotekohtaiset arvostelut ennen tilaamista, jos vaikuttaa hyvältä niin tilaamaan vaan. Katso myös, mistä materiaalista tehty, skaala on laaja. Huonoa ei pidä tilata tietenkään.

Vierailija
18/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää täällä huudella, että opettele tekemään itse. Kauniiden vaatteiden ompelu on oikeasti tosi vaikeaa, ei todellakaan ole mikään parin päivän homma jos ei ole mitään kokemusta ompelusta, kaavoittamisesta jne, vaikka kuinka olisi yksinkertainen malli. Kyllä minäkin opettelisin mielelläni tekemään vaatteita ja olen jotain ommellutkin, mutta juuri näiden harjoitustöiden puolesta tiedän, että se, että saisin tehtyä standardejani vastaavia vaatteita veisi todella kauan, ja tämä vaatii jo vähän syvempää innostusta ja motivaatiota ompeluun.

Mulla on jo sen verran monta harrastusta joihin panostan, ettei yksinkertaisesti ole aikaa tai jaksamista opetella ompelemaan. Lisäksi pitäisi olla oma kone, että olisi mahdollista harjoitella niin paljon, että kehitystä oikeasti tapahtuisi, ei se, että käy jossain kirjastossa silloin tällöin räpeltämässä jotain oikein riitä. Jonain päivänä toivon, että olisi sen verran tilava asunto, että sinne saisi vielä ompelukoneen johonkin nurkkaan ja voisi opetella ompelemaan, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollista.

Vierailija
19/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettämällä mittatilaustyönä ompelijalla.

Vierailija
20/23 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mekko? Poolopaita ja hame, siinä ratkaisu ja on käytännöllisempi. Kellohameen omepelee kuka tahansa jos ei löydy mieleistä valmiina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi