Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lapselle halpa sänky?

17.02.2007 |

Joo eli en kieri rahassa ja olisi edessä lapselle sängyn osto. Sain 85 euroa sängyn ja patjan ostoon sossusta. Halvimmat joita olen löytänyt vaatii vielä yli puolet tuosta summasta ite maksettavaksi. käytettyjä sänkyjä kyllä saa halvalla, mahtaakohan se vaan käydä sossun akalle. ns. kuttiahan siitä olisi vaikeaa näyttää...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä missä päin asut, mutta tämän saa kyllä tilattua netistäkin, toki sit tulee postikulut lisäksi. Ikeassa on myös edullisia patjoja...

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategor…

Vierailija
2/10 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä olen oppinut vähäisestä rahan käytöstä, aina ei halvin kannata :) kannattaa ennemmin itse säästää kuukausia ja kerätä niistä vähistäkin rahoista niin että saa ostettua vähän paremman ja kestävämmän.

tällä en tarkoita kalleinta mikä kaupasta löytyy :)

mutta ikeasta saa jatkettavia sänkyjä alk n 90¿. Patjat alk n 30¿ ylös päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnasängyn, hoitopöydän (näistä en muista hintoja mutta halpoja olivat) ja nyt juuri ostin juniorisängyn 39e ja siihen turvalaita 7,95. itse sain petsata kaikki haluamiini väreihin ja hyvin on kestänyt. itsekin olen pojan kanssa nukkunut tässä juniorisängyssä, hyvin mahtuu kun patjan mitat on 90cmx200cm. kannatetaan ikeaa!

Vierailija
4/10 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei todellakaan itsekään rahassa kieritä (opiskelijaperhe ja 2 lasta), meillä tytöllä on se Ikean jatkettava Minnen-sänky, ja se on todella hyvä! Patjan ja sälepohjan kanssa maksoi noin 150e, ja tähän mahtuu vaikka aikuinenkin nukkumaan, kun on riittävän leveä.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategor…

Vierailija
5/10 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

postikulut voivat olla päätähuimaavia.

muistaakseni alkaen 20e oli noi postikulut. ja huonekaluissa tais olla jotain 40¿ luokkaa.

netanttilassa, elloksella, hobbyhallilla

tietysti useimmiten olemassa osamaksu mahdollisuus. tietysti jos luottotiedollisesti on mahdollista sellainen saada.

tietty lainan otto ei koskaan ratkaise rahatilannetta :( mutta monesti ainakin itse olen huomannut että helpottaa kun pystyy isommat ostamaan pienemmissä erissä.

kysy ihmeessä sossusta jos ostat käytettynä sängyn, kelpaako myyjän käsinkirjoittama kuitti maksusta? esim mitä on ostettu, päivä, summa, jne. hyvää, edullista tavaraa on pilvin pimein myynnissä ja on todella hölmöä mielestäni jos käytettyä tavaraa ei voisi sossun antamalla rahalla maksaa. mutta monet muutkin asiat sossussa on hölmöjä...

itse en muista kelpaako sossulle käytetystä tavarasta maksu kuitti.

paitsi jos ostat tuotteen esim itsepalvelu kirpputorilta, siellä sinun on saatava ostoksestasi kuitti ( ja tarvittaessa pitäisi pystyä kirjoittamaan myös kuitti josta selviää mitä on ostettu! )

Vierailija
6/10 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olet käytetyistä sängyistä. Oletko katsonut tuolta osta&myy-kohdasta? Me ostettiin pojalle lasten jatkettava sänky kierrätyskeskuksesta, todella hyvä kuntoinen ja patjat mukana ja maksoi vain 25 euroa. Patjat kyllä pesin koneessa ja pyyhkäisin sängyn. Tampereella ainakin on tosi hyviä/siistejä kierrätyskeskuksia.

Vierailija
7/10 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin voisin ihan hyvin kirjoittaa kuitin. Juuri myimme pojan maalla olleen jatkettavan sängyn lähes käyttämättömine patjoineen 25 eurolla (sängyssä nukuttu siis vain maalla 1,5 vuoden aikana). Kotona olisi toinen samanmoinen, patja tosin on ollut käytössä siinä 1,5 vuotta (patjaan löytyy jostakin myös uusi jatkopala). Kyseessä siis jatkettava sänky. Missäpäin maailmaa olet? Itse asumme Tampereella.

Vierailija
8/10 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut? Meillä olisi tarpeettomana jatkettava sänky + patja, Etelä-Karjalasta löytyisi.

Vierailija
9/10 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa sossuun asiasta.

Vierailija
10/10 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä esim. Huuto.netistä ja täältäkin Vauvan kirpparilta saa hyviä sänkyjä tuolla rahalla. Itse ostin pojalle täältä vauvan kirppikseltä tosi hyvän täyspuisen sängyn edullisesti. Luulisi että sossussakin ymmärrettäisiin, että käytetyn ostaminen on järkevää. Vaan mistäpä sen tietää...