Miksi näytän todellista hoikkemmalta? Olen aina kuvitellut, että vika on päässäni, mutta nyt se on todistettu :D n32
Olen siis aina tuntenut, että näytän liian laihalta, vaikka olen melkein ylipainossa.
160cm/62kg silti kasvot kaipaisi pyöreyttä. Kaipaisin lisää pyöreyttä muutenkin kaunistamaan itseäni. Ajattelin kuitenkin, että ei pikemminkin 5kg pois, jotta terveys paranisi. Sain itseni uskottelemaan, että vika on päässåni. Olenhan oikeasti pullea painon mukaan.
Tänään kahvilla eräs nainen katseli vartaloani, itseäni vanhempi ja pyöreämpi toki. Hän totesi, että kyllä sä oot hoikka. Paljo sä oikee painat. Sanoit, että 62kg. Hän alkoi päivitellä etkä voi painaa. Kehuhan tuo oli, mutta taas aloin päässäni vahvistua, että todella tarvitsen pyöreyttä lisää, mutta kun lääkärinkään mukaan se ei ole terveellistä. Mistään lihaksesta ei ole kohdallani kyse sillää en ole eläessäni tehnyt muuta, kuin istunut sisällä. En ole mikään himoliikkuja.
Missä siis vika?
Kommentit (4)
Voi voi. Kannattaako niitä ihmisten möläytyksiä niin vakavasti ottaa? Ei tää elämä ole niin vakavaa, relaa hei.
Olen 171 cm ja painan 58 kg ja minulla on kyllä aika pyöreä peppu.
Juujuu ja lehmät lentää. Ainoa asia mikä tässä on totta, on se että vika on päässäsi.
Juu juu.