Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon minuuteissa tarvitsee juoda vettä jotta henkensä voi menettää?

Vierailija
28.10.2024 |

Mulla ollut iltasin tapana juoda illal enne nukkumaan menoa aika paljon vettä koska muuten jää semmonen vähä kuivunu olo suuhun. Juon yleensä kaks isoa mukia ja kaks ison mukin puolikasta suunnilleen(en muista oonko joskus aikanaan enemmänkin juonut) Oon just kattonut että kaks semmosta isoa mukillista mahtuu tommoseen 0,5l tuoppiin mikä mulla on.

Parina iltana mulla oli vesimukina toi 0,5l tuoppi ja join muutamissa minuuteissa kaks 0,5l tuopillista suunnileen ja kaks sen puolikasta suunnilleen..

Mulle tullu viime vuonna vastaan että Yhdysvalloisperheen äiti joi noin 20minuutissa 2l vettä ja kuoli vesimyrkytykseen sillä koki olonsa todella janoiseksi ja kuivuneeksi eikä heidän perhe tiennyt että olemassa vesimyrkytys..Kaivoin myös esiin aijemmin tapahtuneen että Englannis perheen äiti kuoli samasta syystä kun joi alle 2h 4l vettä..Tässä uudemmassa mainittiin ettei vesimyrkytys yleensä synny pelkästään vettä juomalla että epäselvää kärsikö piilevästä tilasta..Molemmissa tapauksissa henki mennyt veden juonnista aika vähäisestä määrästä siihen aikaan nähden tohon mun määrään nähden..siksi hirvittääkin ja ahistaa ajatus jos olisin yhden 0,5l tuopillisen juonut niin 2l alle 20minuuttiin olisi kans täyttynyt niin oisinko menettänyt henkeni mahollisesti ja kuinka todennäköistä se on..? molempina iltoina varsinkin tuona ekana koska vatsa herkuista yms niin täynnä tökki mahassa kylläkin tuo 1,5l määrä mutta jotkut todella janoissaan kovankin määrän vetää vettä..vaikee ihmisen kuulemma veden juonnilla henkeensä saada menetettyä että saa kuulemma tosi paljon juua että menee henki mutta olisiko kellään tähän mitää fakta tietoa? 

Eikä nyt mitään et mitäs oot niin hölmö että vedät niin nopeesti ja niin paljon vaa iha fakta tietoo jos jollakin on?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla