Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei hävetä enää mikään kun sekosin niin pahasti muutama vuosi sitten

Vierailija
28.10.2024 |

Sekosin erilaisten kriisieni takia niin pahasti, että olin joutua osastolle. Taisin olla jopa psykoottinen, mutta selvisin keskusteluavulla ja ilman lääkitystä pahimmasta.

Olen toipumassa ja voin aika hyvin nykyään. :) Olen työkykyinen ja elämässä on iloa!

Kumma juttu, että mua ei enää hävetä yhtään mikään sen kriisini jälkeen. Olen jollain tavalla VAPAA. Kun käy ns. pohjalla ja pilaa maineensa kunnolla, voi elää miten huvittaa jatkossa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! 👍

Vierailija
2/4 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että ihmiset pelkää kuollakseen että muut sais tietää niiden sekoilusta, mutta oikeasti rehellisyys vapauttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ja mun käytöstäni kauhisteltiin varmasti, kun olen sellainen kunnollinen suorittajaluonne. En ikinä sairaslomalla ja hoitanut ns. täydellisesti perheen ja koko elämän.

Työpaikallani sainkin sitten kunnon kohtauksen, itkin paniikkikohtauksen vallassa että en pysty enää, että en vaan enää kestä näitä kaikkia paineita joita joka puolelta sysätään, lasten kasvatus, parisuhde, kodin ja talouden kunnossapito, omasta ulkonäöstä ja harrastuksista nipotus, syyllistävät vanhemmat, omat tunteet, tarpeet ja traumat, kilpailuhenkisyys ja levottomuus työympäristössä...loputon STRESSI.

Tähän muutama ikävä ihmissuhdekuvio niin mulla vaan päässä napsahti ja kroppa petti.

Nyt olen ihan rento alisuorittaja. Ihan sama. Ap

Vierailija
4/4 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä alapeukkuja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi