Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri sai potkut,

Vierailija
28.10.2024 |

Työkaverin viimeinen työpäivä koitti ja vaikka mukava onkin, oli irtisanominen ihan ansaittu. 

Hän ei kuitenkaan tunnista itseään palautteesta ja yrittää saada multa apua kokemaansa vääryyteen. 

Olen nähnyt todisteet kuinka on aiheuttanut pahasti hallaa liiketoiminnalle mutta en haluaisi pilata ystävyyttämme. 

Kertoisitko itse ystävällesi kaikki mitä hän on saanut aikaan vai olisitko vain olkapäänä ja symppaisit? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli sukupuolisyrjinnästä 🤢

Ap

Vierailija
2/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole olkapäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole olkapäänä.

En oikein ehdi

Ap

Vierailija
4/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli enemmän sairaslomalla kuin töissä. Tämä tosin johtui systemaattisesta työpaikkakiusaamisesta, jonka järjestin yhdessä muiden tiimiläisen kanssa. Piti savustaa akka pihalle ja nyt se onnistui.

Ap

Vierailija
5/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole olkapäänä. Ei tarvitse lähteä myötäelämään mutta hänellä on nyt shokkivaihe päällä ja haluaa varmasti purkaa tuntemuksiaan. Ajan kanssa ja pahimman järkytyksen laannuttua hän todennäköisesti pystyy näkemään ja myöntämään oman osuutensa potkujen saamiseen. Objektiivinen näkökulma vaatii tietyn määrän prosessointia ja välimatkaa tapahtuneeseen.

t. eräs toinen, joka kerran sai aiheesta potkut ja joka ei ensijärkytykseltään pystynyt asiaa ensin hyväksymään

Vierailija
6/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri oli enemmän sairaslomalla kuin töissä. Tämä tosin johtui systemaattisesta työpaikkakiusaamisesta, jonka järjestin yhdessä muiden tiimiläisen kanssa. Piti savustaa akka pihalle ja nyt se onnistui.

Ap

Tiedän kuka sä olet!

Vierailija
7/7 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt useampi "Ap"

Ensinnäkin, hän on mies.

Parina esimerkkinä, ei ollut sairaslomilla koskaan, ei vaan aina lähtenyt töihin. Asiakkaalla oli kertonut liikesalaisuudeksi luokiteltavia asioita jotka aiheuttivat hallaa kilpailevalle asiakkaalle. 

Minulla on hänelle aikaa kyllä ja olen ollut tukena. Mietin vain, onko siitä hyötyä jos vähän kannustaisi itsetutkiskeluun vai pilaako se vain meidän hyvät välit. 

Se Oikea ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi