FInlayson menossa konkurssiin
Sukupuolisyrjinnästä hinnoittelussaan tunnettu Finlayson on menossa konkurssiin. Lisäksi yritys muistetaan Ukrainan sodalla rahastamisesta rauhanmallistonsa avulla joka nostatti aikanaan someraivon.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/70e7413d-45bd-407f-b6a4-f9274ffdffd2
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
palstaperseet riemuitsee kun Suomi murenee firma kerrallaan konkkaan ja työttömiä tulee tuhansia joka päivä. Siitäs saivat tyhmät.
Wokettajat kuuluu kortistoon.
Vierailija kirjoitti:
Loppui se homopaskan suoltaminen.
Itse käy joka aamu heteropaskalla. LOL :D
No ehkä kaikenlainen woke hihhulointi ei ole hyvä markkinointikikka. Sitä saa mitä tilaa.
Rumia lakanoita
fumia värejä
last huono
Vierailija kirjoitti:
Finlaysonin lakanat tehdään Kiinassa ja laatu huonompi kuin rustan ja Ikean lakanoissa. Ja hinta viisinkertainen.
Kuka hullu paskaa ostaa kullan hinnalla ? Anne "paskointaksialan" berner ilmeiseti kuvittelee kun on niiiin hyvä johtaja
Anne "paskointaksialan" Berner onkin just passeli nimi. Repesin, kiitos!
No hei mitä valitatte
hinta on priimaa kuitenkin
HAHHAHHAH hyvästi miehiä syrjivä kusinen paskalafka!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei taida olla mitään Finlaysonilta. Vstvtuotteita löytyy niin monesta eri kaupasta. Elefanttikuosia oli lapsilla.
Muistan lapset saivat aikanaan Finlaysonin pussilakanat joululahjaksi. Lähtivät isälleen perjantaisin, mä pesin perjantaina lakanat, torstaina tuuletin ja laitoin samat takas. Vuosia kestivät ja aika yhtä aikaa sitten menivät rikki. Loppuunasti käytettin. Ei lakanoita tarvi olla paljoa.
Olen ollut mukana tyhjentämässä koteja ja olen ottanut mieleisiä lakanoita itselleen. Käytetty pussilakana, kun viikottain pesee, kestää n 2 v. Lakanoita on n 20, eli ei tarvi ostaa vuosikymmeniin. Hyvin paljon on myös laitettu kiertoon.
Oletko murtovaras?
Menköön, minä menen Hollolan Kärkkäiselle taas ensi viikonloppuna, on taas tarvetta ja fyrkkaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdittiin ostaa muutama hyvä räsymatto.
Suomi on nyt ajettu niin alas että kaikki kotimarkkinayritykset yksi toisensa jälkeen kaatuvat ja ihmiset jäävät työttömiksi. Aivan käsittämätöntä.
Finlayson on jo vuosia ollut vain brändifirma. Tuotanto on jo vuosia ostettu alihankintana ulkomailta sieltä, missä halvimmalla tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin noiden edellisissä mainittujen seikkojen johdosta ostamiseni loppui. Kikkailu ei kanna.
Tuohon loppui myös minun Finlaysonin tuotteiden ostaminen. Intersektionaalisuus (marxismista peräisin) ja wokeismi ovat aatteita, jotka vastustavat tasa-arvoa ja vapautta, enkä halua kannattaa tuollaista.
Kaffebulla kirjoitti:
Sääli, oli kuitenkin vanha firma jolla historialliset perinteet. Nykyään halpaa lumppua saa joka paikasta, ei pärjää suomalainen kilpailussa.
Historia on tuossa firmassa heitetty romukoppaan jo aikoja sitten ja tilalle nostettu woke ja intersektionaalinen feminismi. Ei tuo ole enää aikoihin ollut mikään Finlayson vaan Wokelayson.
Go woke go broke