Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile komeinta miestä työpaikallasi :)

Vierailija
17.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Jarski se ehdottomasti on. Kyllä!! Nami nam!

Vierailija
2/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosiaan oon ihan koukussa kahteen, enkä osaa sanoa kumpi on ihanampi! Jos nyt sit kuvailen molemmat :)

Eli eka on pari vuotta tokaa vanhempi (aika paljon mua nuorempia molemmat ;) ), enemmän hiuksia päässä, vähän sanoisko pyöreämpi. Tai no on kyllä pitempikin, keskivertoa pitempi. Hiukset suorat, aika lyhyet, keskiruskeat. On tosi vahvan oloinen, lihaksikkaat reidet ja kädet, mutta on sítä vatsaakin jonkin verran. Aika itsevarman oloinen mies, tietoinen itsestään jos niin nyt voi sanoa. Pakko mainita, että osaa tuon silmäpelin jalon taidon loistavasti, muutkin aina kommentoi että miten sen silmät on niiiin ihanat ;)

Ja sitten se ' toinen' : nuorempi siis, ei hirveän pitkä (mut en ole itsekään), ihan sopusuhtainen. Hiukset aika vaaleat, korvat aikas söpösti höröllään. Tää on vähän lyhyemmän aikaa vasta ollu meidän tiimissä, että en silleen vielä tunne, mut aivan ihana tyyppi selvästikin on!

Me tehään aika pitkää päivää yhdessä, tai porukkaan kuuluu lisäksi yks nainen ja yks mies, mutta iso osa päivästä me ollaan ihan kolmestaan. Me ollaan kyl hyvä tiimi täytyy sanoa, päivät menee nopsasti ja tullaan hyvin toimeen molempien kanssa :) Ja tuntuu että tunne on molemminpuolinen.

Että näin! Arvatkaa muuten mitä hommia teen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipitkät hiukset, älykäs.

Vierailija
4/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerassa kuulemma joku blondi poitsu...sekin umpihomo!

Vierailija
5/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut siihen..

Vierailija
6/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvenkorkuisia pikkumiehiä.