Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua uhattu jollakin jossain parisuhteessa - tai muussa suhteessa lähiomaiseen kun lapsetkin voivat uhkailla vanhempiaan? Millä uhattu

Vierailija
27.10.2024 |

Onko sinua uhattu jollakin jossain parisuhteessa - tai muussa suhteessa lähiomaiseen kun lapsetkin voivat uhkailla vanhempiaan? Millä uhattu? Oliko se mielestäsi henkistä väkivaltaa vai mitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa on peitellysti uhkailla vieraissa käymisellä. Persoonallisuushäiriön ilmentymä.

Vierailija
2/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja ihan suoraan sanottuna kuka nainen ei  olisi joskus uhannut miestään jollain että saa miehen tekemään niin kuin haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uhattu, on vaan tehty. Väkivaltaa, henkistä väkivaltaa, seksuaalista ahdistelua, r aiskauksia, mustamaalaamista, petoksia

Osa tapahtunut lapsuudenperheenjäsenten toimesta, eli näihin ei ole itselläni ollut oikeastaan juuri sanomista. Osa sitten miesten, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa tai kevytsuhteessa

Sain tarpeekseni tällaisesta touhusta ja asetin nollatoleranssin väkivallalle. Nyt en ole tekemisissä kenenkään sukulaisen tai miehen kanssa. Traumat painavat, mutta ainakin elämä on rauhallista ja suhteellisen turvallista. Olen periaatteessa avoin tutustumaan uusiin ihmisiin, mutta vihellän pelin poikki todella varhain, jos huomaan jotakin huonoa käytöstä. Ja valitettavasti suurin osa ihmisistä, varsinkin miehistä, käyttäytyy huonosti naisia kohtaan

Vierailija
4/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu on perheissä ihan normaalia. Esim. vanhemmat uhkailevat lapsiaan rangaistuksilla ja lapset uhkailevat vanhempiaan sillä että alkavat riehua jos eivät saa tahoaan läpi.

Vierailija
5/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja ihan suoraan sanottuna kuka nainen ei  olisi joskus uhannut miestään jollain että saa miehen tekemään niin kuin haluaa?

Olen itsekin sanonut miehelle mm. että "jos teet x, minä teen y". Viitaten esimerkiksi rikosilmoitukseen tai poliisille soittamiseen. Tämä on sitten tulkittu "uhkailuksi" ja minua kohtaan ollaan hyökätty sen vuoksi

Uhkaamisen negatiivinen konnotaatio viittaa laittomaan uhkaukseen. Esim. "rahat tai henki" on LAITON uhkaus. Sen ääneen sanominen, että "jos petät, jätän sinut" on ihan sallittu "uhkaus", jos sitä nyt haluaa uhkaukseksi nimittää. Mielestäni on vaan reilua ilmoittaa mahdollisista seurauksista ja vaikutuksista, jos toinen on aikeissa tehdä jotakin sellaista, jolla niitä on

Vierailija
6/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolla ja seksittömyydellä monta kertaa

Vierailija
7/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miniä uhkasi syyttää poikaani lapsenr ais kaasta, jollen osta hänelle taloa. Oli se lapsikin valmiina. Harmi, että olimme väitetyn tapahtuman aikaan asuneet ulkomailla koko perhe  ja olisi ollut aika helppo todistaa, ettei tuo ollut mahdollista. Asia ei sitten edennyt eikä se liitto jatkunut.

Vierailija
8/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni uhkasi minua veitsellä, potki, löi, ja uhkasi hankkia isänsä hakkaamaan minut. Uhkasi myös tap paa itsensä, jos jätän tämän. Eräs toinen tyttöystävä epäsuoremmin saattoi ilmaista samaa, mutta kenties olin tällä kertaa itse yliherkkä aiempien huonojen kokemusten takia.

Vanhempani ovat joskus uhanneet väkivallalla, ja "kevyesti" sellaista minua kohtaan myös harjoittaneet, lyömällä, heittämällä esineitä ja läpsäyttämällä.