Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiks teillä tuu koskaan sellasta fiilistä että te ette vaan yksinkertaisesti jaksa enää saman toistamista vuodesta toiseen?

Vierailija
27.10.2024 |

Mä en tarkota vaan elämän tilannetta vaan ylipäätään tätä saman jauhamista joka vuosi pitkin mediaa

Joka vuosi kellojen siirtämiset ja miksi sitä tehdään

Joka vuosi että talvi yllätti autoilijat

Joka syksy että mitä voitaisiin tehdä kiusaamiselle

Se on sellast paskanjauhamista vuosi toisensa jälkeen, samaa keskustelua kokoajan  

Mulle on ainakin tulee välillä sellanen että mä haluan vaan pois tästä vankilasta, sen takia mä en pysty enää seuraamaan somea ollenkaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, olen jankannut palstallakin jo 20 vuotta samaa

Vierailija
2/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siltä tuntuu, ei kannata avata nettiä tai telkkaria, sillä siitä pääsee.

Vierailija
4/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tuollaisista asioista itkeminen loppuu siinä vaiheessa kun saat oikeita ongelmia. Ei sitten enää joku kellon siirtäminen paljon jaksa itkettää. Etenkin kun nykyään ei tarvitse niitä kelloja edes siirtä, kun ne automaattisesti päivittyy puhelimessa ja läppärissä. Jos joku seinäkello on jollakin vielä, niin se ei ole niin iso homma, että siitä pitäisi perseensä repiä.

Vierailija
5/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se tuollaisista asioista itkeminen loppuu siinä vaiheessa kun saat oikeita ongelmia. Ei sitten enää joku kellon siirtäminen paljon jaksa itkettää. Etenkin kun nykyään ei tarvitse niitä kelloja edes siirtä, kun ne automaattisesti päivittyy puhelimessa ja läppärissä. Jos joku seinäkello on jollakin vielä, niin se ei ole niin iso homma, että siitä pitäisi perseensä repiä.

Nettivinkattu

Vierailija
6/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muualla kuin netissä?

Vierailija
7/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Minulla on taipumus noteerata asioita, jotka kiinnostavat ja ignoorata asioita, jotka eivät kiinnosta. Elämä on liian lyhyt turhan jauhamiseen. Keskity vain niihin asioihin, jotka tekevät sinut onnelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi