Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies vaimoa, jos vaimo sairastuu syöpään?

Vierailija
27.10.2024 |

Rehellinen vastaus, kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se syöpä asiaan liittyy ?? Taidat olla vässykkä.

Vierailija
22/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa AP:llä idiootti aloitus. Vaimoni on sairastanut 3 syöpää ja aina on notkosta noustu. Ei siinä seksi tule mieleen kun näkee toisen tuskan ja taistelun.

Minä taas ihmettelen teidän vastauksianne! Miksi noin moni kuvittelee, että syöpää sairastava itse ei haluaisi seksiä? Sinäkin sitä paitsi vahvistit päinvastoin sen pelkoni, että syöpäni on miehelle paha turn off.

Sanottakoon vielä, että eivät kaikki syöpää sairastavat kärsi, minä tunnen itseni ihan yhtä terveeksi kuin ennen syöpädiagnoosia. Ei minulla edes ole minkäänlaisia kipuja. Aika ennakkoluuloisia ja leimaavaa kommentteja ketjussa.

Seksi kiinnostaa ainakin minua yhä ihan yhtä paljon kuin ennen, vaikka olen näin virallisesti syöpäpotilas, siis surffaanhan parhaillaan täällä seksipalstallakin.

Joku kysyi, voiko nainen olla kiinnostunut syöpää sairastavasta miehestä. Kyllä vo

Jeesus mikä tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämätöntä kirjoittaa noin syöpäsairaalle. Tiedoksesi, että ihminen on se sama henkilö kuin ennenkin ja seksuaalinen syövästä huolimatta. 

Ap

Vierailija
24/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se syöpä asiaan liittyy ?? Taidat olla vässykkä.

Voitko kertoa, millä lailla minä olen vässykkä?

Tarkoitit ehkä, että mies, joka ei halua seksiä syöpädiagnoosin saaneen vaimon kanssa on vässykkä.

Tein aloituksen kysymyksen huolestuneena, mutta olen tullut näiden vastaustenne seurauksena vihaiseksi. Ilmeisesti muiden mielestä minä en enää saa olla seksuaalinen nainen, kun on papereissa syöpä-sana.

Ap

Vierailija
25/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui petihommat kun puoliso sairastui. Syöpähoidoissa ei saakaan olla limakalvokosketuksessa lääkkeiden takia.

Vierailija
26/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa aina, mutta tietenkin se puolison terveydentila sanelee aktiviteetin määrän. 

Vierailija
27/27 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies halaa vaimoa, sairastuuko tämä syöpään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme