Haluaako mies vaimoa, jos vaimo sairastuu syöpään?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa AP:llä idiootti aloitus. Vaimoni on sairastanut 3 syöpää ja aina on notkosta noustu. Ei siinä seksi tule mieleen kun näkee toisen tuskan ja taistelun.
Minä taas ihmettelen teidän vastauksianne! Miksi noin moni kuvittelee, että syöpää sairastava itse ei haluaisi seksiä? Sinäkin sitä paitsi vahvistit päinvastoin sen pelkoni, että syöpäni on miehelle paha turn off.
Sanottakoon vielä, että eivät kaikki syöpää sairastavat kärsi, minä tunnen itseni ihan yhtä terveeksi kuin ennen syöpädiagnoosia. Ei minulla edes ole minkäänlaisia kipuja. Aika ennakkoluuloisia ja leimaavaa kommentteja ketjussa.
Seksi kiinnostaa ainakin minua yhä ihan yhtä paljon kuin ennen, vaikka olen näin virallisesti syöpäpotilas, siis surffaanhan parhaillaan täällä seksipalstallakin.
Joku kysyi, voiko nainen olla kiinnostunut syöpää sairastavasta miehestä. Kyllä vo
Jeesus mikä tollo.
Aika käsittämätöntä kirjoittaa noin syöpäsairaalle. Tiedoksesi, että ihminen on se sama henkilö kuin ennenkin ja seksuaalinen syövästä huolimatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä se syöpä asiaan liittyy ?? Taidat olla vässykkä.
Voitko kertoa, millä lailla minä olen vässykkä?
Tarkoitit ehkä, että mies, joka ei halua seksiä syöpädiagnoosin saaneen vaimon kanssa on vässykkä.
Tein aloituksen kysymyksen huolestuneena, mutta olen tullut näiden vastaustenne seurauksena vihaiseksi. Ilmeisesti muiden mielestä minä en enää saa olla seksuaalinen nainen, kun on papereissa syöpä-sana.
Ap
Meillä loppui petihommat kun puoliso sairastui. Syöpähoidoissa ei saakaan olla limakalvokosketuksessa lääkkeiden takia.
mies haluaa aina, mutta tietenkin se puolison terveydentila sanelee aktiviteetin määrän.
Jos mies halaa vaimoa, sairastuuko tämä syöpään?
Mitä se syöpä asiaan liittyy ?? Taidat olla vässykkä.