Haluaako mies vaimoa, jos vaimo sairastuu syöpään?
Kommentit (27)
Miksei haluaisi? Olga Temonen saa varmasti melaa mekkoon tahtoessaan. Ulkomailta vois poimia vaikka Kate Micuccin joka kanssa sai 100% varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Olipa idiootti kysymys. Sekö siinä olisi tärkeintä.
Tuntuu tärkeältä.
T ap, joka on vaimo, joka on saanut juuri syöpädiagnoosin ja mies on ollut jo ennestään haluton
Mä ainakin haluan kuten ennenkin. Hoidot vaan vie vaimolta halut, joten ongelma on eri kuin ap kuvaa.
No riippuu ihmisestä, niinkuin aina. Jotkut vaan on mlkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tärkeältä.
T ap, joka on vaimo, joka on saanut juuri syöpädiagnoosin ja mies on ollut jo ennestään haluton
Ei se kyllä miehen haluja ainakaan lisää, se on aivan varma.
Haluaa tietenkin. Eihän se poista haluja mutta pitää olla molemminpuolista. Kyllä naisen pitää haluja näyttää ja kertoa
Jättäisin heti eli lähtisin lätkimään. Jättäisin kaiken, ostaisin uudet tilalle. Rahalla saa ja hevosella pääsee,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tärkeältä.
Mulla on ollu kaksi kertaa syöpä ja voin sanoa, että hoitojen alettua ei kyllä ollut seksi mielessäkään. Kunto laski ja pääasia, että jaksoi edes jotakin syödä ja olla välillä hereillä.
Olipa AP:llä idiootti aloitus. Vaimoni on sairastanut 3 syöpää ja aina on notkosta noustu. Ei siinä seksi tule mieleen kun näkee toisen tuskan ja taistelun.
Käännetään toisin päin, että haluaako vaimo aviomiestään, jos hän aviomies sairastuu syöpään? Vastaan, että haluaa, mutta onneksi ei ole, eikä toivottavasti koskaan tulekaan tällaista tilannetta eteen.
Seksi ei ole itsekäs suoritus, se on mitä kaunein rakkaudenosoitus puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Käännetään toisin päin, että haluaako vaimo aviomiestään, jos hän aviomies sairastuu syöpään? Vastaan, että haluaa, mutta onneksi ei ole, eikä toivottavasti koskaan tulekaan tällaista tilannetta eteen.
Seksi ei ole itsekäs suoritus, se on mitä kaunein rakkaudenosoitus puolisolleen.
Mieheni on sairastanut eturauhassyövän eikä voi saada erektiota. Silti hän on edelleen sama haluttava mieheni. Seksiasiat hoidamme nykyään toisella tavalla joka riittää molemmille. Ei kai olekaan niin idoottia jolle seksi on tärkein asia suhteessa, vaikka se on todella tärkeää.
Itselläkin on syöpä diagnoosi, ei se, että toisella on syöpä ainakaan minun haluja veisi.
AP tsemppiä ja hae se seksi muualta, jos mörkö ei sitä kotona anna.
Yksi elämä, se on sinun, ei kannata kärvistellä, jos vielä riski kuolla.
Riippuu ihan tapauskohtaisesti sekä miehestä että vainosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan kuten ennenkin. Hoidot vaan vie vaimolta halut, joten ongelma on eri kuin ap kuvaa.
Käytkö nyt vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan tapauskohtaisesti sekä miehestä että vainosta.
Kuka "vainoaa" ja ketä.
Olet varmaan aika nuori, ap. Kun koet oikean rakkauden, tajuat asian.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan aika nuori, ap. Kun koet oikean rakkauden, tajuat asian.
Olen kylläkin keski-ikäinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa AP:llä idiootti aloitus. Vaimoni on sairastanut 3 syöpää ja aina on notkosta noustu. Ei siinä seksi tule mieleen kun näkee toisen tuskan ja taistelun.
Minä taas ihmettelen teidän vastauksianne! Miksi noin moni kuvittelee, että syöpää sairastava itse ei haluaisi seksiä? Sinäkin sitä paitsi vahvistit päinvastoin sen pelkoni, että syöpäni on miehelle paha turn off.
Sanottakoon vielä, että eivät kaikki syöpää sairastavat kärsi, minä tunnen itseni ihan yhtä terveeksi kuin ennen syöpädiagnoosia. Ei minulla edes ole minkäänlaisia kipuja. Aika ennakkoluuloisia ja leimaavaa kommentteja ketjussa.
Seksi kiinnostaa ainakin minua yhä ihan yhtä paljon kuin ennen, vaikka olen näin virallisesti syöpäpotilas, siis surffaanhan parhaillaan täällä seksipalstallakin.
Joku kysyi, voiko nainen olla kiinnostunut syöpää sairastavasta miehestä. Kyllä voi. Olen itse harrastanut seksiä eturauhassyöpää sairastaneen miehen kanssa, eikä se syöpä silloin mitenkään värittänyt mielikuvaani hänestä, pidin häntä ihan yhtä seksikkäänä silloin kuin ennenkin. Ilmeisesti syöpää sairastava nainen on useammalle kauhistus.
Ap