Paljonko kulutat kulttuuria kodin ulkopuolella?
Niin minkä verran käyt kulttuuririennoissa jos kotona tapahtuvaa kulttuurin kuluttamista (tv, kirjat, musiikki) ei lasketa?
Minulla tulee usein työmatkalla käytyä pikaisesti rauhoittumassa taiteen äärellä. Museokortti on kätevä. Olen myös aktiivinen musiikkikeikoilla kävijä, tälle vuodelle olen käynyt yhdeksällä keikalla ja vielä on pari tulossa. Muutama teatteriesitys mukaan myös ja yksi tanssiesitys.
Olen kulttuurin suurkuluttaja. Miten muut?
Kommentit (23)
Olen kulttuurin suurkuluttaja, mutta täytyy sanoa, että tämän syksyn tarjonta ollut aika heikkoa. Kuulun moneen vähemmistöön itsekin, mutta en jaksa sitä, että kaikkeen yritetään väkisin tunkea mukaan jotain identiteettipolitiikkaa.
En tiedä ketä puhuttelee se, että ihmiset typistetään stereotyyppisiksi yhden ominaisuuden edustajiksi. Eli siis tyyliin, että on näytelmä jossa yksi hahmo on joku seksuaalivähemmistön edustaja ja toinen tummaihoinen ja kolmas ruuhkavuosia elävä äiti ja näiden kaikkien ongelmat jokainen arvaa jo etukäteen. Yksiulotteisia hahmoja, joiden kautta toteutetaan jotain omaa ideologiaa.
Käyn teatterissa ja musakeikoilla, ehkä kerran kuussa. 😊
Lontoolainen langoilla... Musikaalissa noin joka toinen viikko. Teatterissa ja keikoilla satunnaisesti