Häiritseekö sua jotenkin, jos joku uskoo jälleensyntymiseen tai enkeleihin?
Kommentit (52)
Eilinen ketju: Miten enkelit kommunikoivat ihmisten kanssa ja miten he voivat auttaa ollen hyödyksi? Kokemuksia! Kerro kaikki mitä tiedät enkeleistä ja työskentelystä heidän kanssa.
Enkeleitä on oikeasti olemassa. He ovat henkimaailman olentoja ja Jumalan luomia, mutta eivät siis ihmisiä eivätkä ihmisahahmoisia. Raamatussa on enkeleitä. Lue Aapeli Saarisalon 'Raamatun sanakirjasta' jos jostain saat käsiisi. Kirjastosta kait ainakin.
Raamattu mainitsee nimeltä ainakin arkkienkeli Mikaelin (olisko suomeksi joku Mikko?). Hän on taivaallisten sotajoukkojen johtaja ja tulee olemaan tärkeä maailmanlopun tapahtumissa.
Sitten Raamattu mainitsee enkeli Gabrielin joka ilmestyi Neitsyt Marialle kertomaan Jeesuksen sikiämisestä eli raskaudesta.
Enkeli ilmestyi myös Sakariaalle, joka on Johannes Kastajan isä. Hän kertoi että jo kovin vanha ja lapseton vaimo Elisabet (Liisa, Elisa yms), jonka kohtukin oli kuivunut, tulee raskaaksi ja synnyttää Johanneksen. Sakarias ei uskonut ja hänestä tuli mykkä Johanneksen syntymään saakka. Elisabet ja Neitsyt Maria olivat sukulaisia ja he kohtasivat toisensa, mitä taidehistoriakin kuvaa. Johannes Kastaja (suomeksi Jussi) 24-25.6. ja Jeesus 24-25.12. eli 6 kk ero.
Sitten on vielä tämä musta ja langennut enkeli eli Saatana ja rakkaalla lapsella on monta nimeä... joka heitetttiin ulos Taivaasta. Hän halusi asettaa itsensä Jumalan paikalle. Tiedättekö edes kaikki hänen nimensä? Häntä vastaan arkkienkeli Mikaelin taivaalliset sotajoukot tulevat taistelemaan loppupeleissä ja Saatana tullaan voittamaan. Alkaa uusi aika. Tulee uusi ja taivaallinen Jerusalem. Osa ihmisistä saa kuolemattoman elämän kuolleiden ylösnousemuksessa ja uuden ylösnousemusruumiin. Taivaassa ei olla miehiä ja naisia, mutta ihmisen on Jumala luonut ihmiseksi ja hän tulee aina olemaan ihminen.
Tässä nyt jotakin enkeleistä - sanansaattajista ihmisten ja Jumalan välillä!
Intiasta meille tuotu tapa uusi polttaa kuolleet. Intiassa on pahuutta eri muodoissa kuin noituutta. Uhraamisia. Naisten vihaamista. Elukkauhreja. Guruja. Nyt Suomeen on tuotu meditaatiokeskuksia. Lootus kukkia. Kuitenkin. Armollinen Jeesus nostaa alaspainetut eikä paina ketään alas.
Ei, koska uskon itsekin ja itse asiassa kaikki ystävänikin uskovat. Ei ole ollut edes tietoista valintaa, mutta kaipa se on todellakin niin, että lika barn lekä bäst. :)
Ihmisen näköisiä pimeyden enkeleitä. Huitovat ihmisten takana käsimerkkejä. Uhraavat vuohipukkeja. Kukkoja. Puluja. YK tuo näitä lisää.
Kaffebulla kirjoitti:
Ei sinänsä häiritse, mutta pidän tällaisia ihmisiä lapsellisina ja mieleltään hauraina. En voisi luottaa tällaiseen ihmiseen.
Mitä lapsellista siinä on? Jälleensyntyminen on kiinnostava asia eikä se ole yksistään uskon asia. Ihmiset ovat hypnoosissa kertoneet aiemmasta elämästään ja tuoneet esille sellaisia yksityiskohtia mitä he eivät mitenkään olisi voineet tietää jostain ajasta kauan sitten ja ehkä puhuneetkin vierasta kieltä sujuvasti. Lapsilla varsinkin on jälleensyntymismuistoja. Aikoinaan esim Ian Stevenson on tutkinut niitä ja niissä on paljon hyvin kiinnostavia tapauksia. Eiköhän elämässä ole paljon asioita mistä meillä ei ole vielä varmuutta ja joihin kannattaisi suhtautua ainakin avarakatseisesti. Jos et jotain itse ymmärrä niin enemmän se kertoo sinun ajattelustasi kuin toisesta ihmisestä.
Ei tietenkään. Kunhan ei ole kusipää
Metrolla mohamettimies; naisten vaatteissa sukkahousut ja nämä varastaa kuin aaveet kaapu päällä kännyköitä. Pahat henget.
No jaa, joku on kirjoittanut kirjan, jonak aiheena on keskustelut tulevan jälleensyntymän kanssa. Revi siitä, ap.
YouTube videolla muka joku sotapuku harmaa vanhaa mallia . Se sama mies oli kaupassa. Kun nykyään jo älykännykällä saa vaihdettua mustavalkoisen värikuvan. Älkää uskonto mitään YouTube videoita ! Elokuvia leffoja pelkkää huijausta tarinaa kaikki. Lavastetaan muita syylliseksi omiin synteihin teemalla.
Vierailija kirjoitti:
Intiasta meille tuotu tapa uusi polttaa kuolleet. Intiassa on pahuutta eri muodoissa kuin noituutta. Uhraamisia. Naisten vihaamista. Elukkauhreja. Guruja. Nyt Suomeen on tuotu meditaatiokeskuksia. Lootus kukkia. Kuitenkin. Armollinen Jeesus nostaa alaspainetut eikä paina ketään alas.
Polttohautaus tunnetaan jo rautakaudelta.
Teitä ketään ei siis häiritse jos vaikka oikeudessa teille tuomion määräävä akka uskoo enkeleihin? Mua häiritsisi ja kovasti.
Samat huutajat muita pilkkaavat lahkolaiset kieltää muilta seksin ja musiikin mutta itse tekee TV sarjoja ja nai naisystäviään.
Budhan Egyptin uskonnot on 6000 vuotta vanhoja. Faaraot oli ennen muita.
Vierailija kirjoitti:
Teitä ketään ei siis häiritse jos vaikka oikeudessa teille tuomion määräävä akka uskoo enkeleihin? Mua häiritsisi ja kovasti.
Ei minua se häiritse, niin kaukan kuin tuomio on lain mukainen. Saa minun puoletani uskoa vaikka punaiseen nenään, kunhan osaa sen lain tulkita.
mutta tuo yllä mainittu taloudelinen vinouma, joka näistä uskonnollisista hörhöliikkeistä (ml.- evankeliset saarnaajat) syntyy on kyllä ikävä ilmiö.
Mitään faaraoiden jumalia. KLEOPATROJEN omat jumalat Wikipedia.
No mitenkä sitä nyt toisten mielenterveyden keikahdukset minua häiritsi.
Onhan se surullista kyllä.
Täytyy mennä nyt ihmettelemään kun arabit juutalaiset budhat on myrkyttänyt kristittyjä. Monessakin maassa. Jeesuksen takia kun eivät itse voi uskoa. Haukkuvat hulluksi kaikki jotka Jeesukseen uskovat mutta hindut budhat mohamettiset woodoot gurut saa olla. Intiassakin. Kaikki muu käy mutta Jeesus ei. Nyt kun on halloween annatte niille Jeesus krääsää. Ja ristejä. Ja jouluna taas sen jälkeen mitä nämä ei vietä , annatte näille joulukoristeita ; ne pelkää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee, että joku luulee moisen olevan mahdollista.
Jos vaikka jälleensyntyisi, kellään mitään kontaktia edelliseen elämään. Vai maistatko kierrätetystä muovipullosta mitä makua siinä oli ennen edellistä kierrätystä?
Ja enkelit on ihan selkeitä mielikuvitusystäviä. Niiden avulla voi ihminen pakoilla vastuunkantoa omasta kohtalostaan. Usein vielä kohtalokkaasti. Vaikka rukoillaan sen sijaan, että poistutaan palavasta talosta.
Ei se uloskantaja ole enkeli, se on palomies.
Lapset ovat useimiten enemmän kartalla entisistä elämistään, kuin aikuiset. Lapsen "yliluonnollisuus" alkaa karisemaan kouluiässä - liekö seurausta aivojen pakotuksesta kuuntelemaan opettajaa henkimaailman sijaan
Lapset eivät puhu vain entisistä elämistään vaan muistakin henkimaailman touhuista
Sekin on omanlaisensa "uloskanto", että jää sinne palavaan taloon kuolemaan
JOULU JOUTUI JO TAAS POHJOLAAAAN JOULU JOUTUI JO TAAS . YOUTUBE AVE MARIA.
Ei se usko sinänsä häiritse.
Mutta se vähän häiritsee, että näihin uskojilta huijataan koko ajn suhteellisen isoja rahoja. Siis mulla on täti, joka elää ihan suht hulppeasti pitämällä näitä Näe Omat Enkelisi /Yksisarvisesti/Muuta Huuhaata - kursseja. ihmiset maksaa tuhansia euroja siitä, että heille kerrotaan että minkä tahansa silmäkulmassa liikahtavan valon tai varjon voi ajatella olevan enkeli. Ja paitsi että minua häiritsee tämä sinänsä epäeettinen huijaminen, vaikka sen uhrit tietyllä tapaa ovatkin vapaaehtoisia, minua häiritsee myös ja ennen kaikkea se, että ihmiset voisivat käyttää rahansa johonkin paljon fiksumpaan, joka oikeasti tekisi heidän elämänsä helpommaksi tai terveemmaksi tai jopa onnellisemmaksi. Ja ehkä myös jonkun vähän rehellisemmän yrittäjän elämän, kuin minun huijaritätini ja muiden samankaltaisten ihmisten.