Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laskee aivan kaiken rahassa, KAIKEN !

Vierailija
27.10.2024 |

Muuten hän on täysin välinpitämätön tyyliin. Tässä sulle 200 euroa, jos tarvit jotain, pyydä sitä ja sitä hoitamaan homman, mitä helvettiä, käyn itse työssä ja ansaitsen ja selviä kyllä 200 euron hommasta ihan itse. Empatiakyvyttömyydellä ei näytä olevan mitään hintalappua. Ylimielisyys korostuu hänessä räikeästi. Ostan uuden Audin, ostan uuden Mersun, tuossa sinulle 200, jaa, minullakin on auto ja työ, huomasitko ?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni aloituksen pointti ohi?

Mies suhtautuu alentuvasti naiseensa.

alentuvasti vai alentavasti? en minäkään ymmärrä.

Vierailija
22/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette niin rahaneroja ja rahaihmisiä, niin LASKEKAA TÄLLE HINTA! PALJONKO PYYDÄN? Tämmöiseen kuuluu myös rahalla asioiden hoito kun kaikkea ei saa rahalla niin sitten tilalle tulee jotain muuta. Pitäs saada jotain traumahoitoakin ja oikeuslaitos ei ole mikään apu vaikka sitäkin saa rahalla.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5797245/olen-jonkun-mikalie-exan-exa-ol…

Olen jonkun mikälie exän exä ja myös hänen hirvittävän ja käsittämättömän exävihan kohde. Tähän ketjuun teidän kertomuksenne omasta exävihastanne! Kohde vai vihaaja? Likaista jälkeäkö tulee kun toisilleen oikeat ala- ja yläpäät päätyvätkin vääriin suhteisiin?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5796298/kumppanin-lapsuus-hallitsee-mei…;

Kumppanin lapsuus hallitsee meidän perhe-elämää. ////// Olet vissiin hänen eka tyttöystävänsä? Ajattelepa jos tuollaisella olisi eksä. Yhtä eksävihaa koko elämä. Minusta tuo kuulostaa rasittavalta ja ylipäätään ihmiset, jotka ovat koko ajan jossain muualla, ovat tosi kuormittavia. Oli se sitten menneisyys, israelin sota tai joku muu draama. Jos teillä ei ole vielä lapsia niin eroa nyt. Katastrofi tuollaisen tyypin kanssa tehdä ja jos teille tulisi ero niin mietipä kun velloisi eroanne samalla vihaintensiteetillä 20 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sillärahalla jonka mielehtä saat lääkkeitä koska näemmä ne tulee sinulle tarpeeseen.

Vierailija
24/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suhtautuu alentuvasti naiseensa.

"Naiseensa"?  "Naiselle" tuo sopii vaan ei perheenjäsenelle, vaimolle,  Vaan ap esitti sen nyreästi tulkittuna, ottaisin tarjoomuksen takaisin sitten. 

Vierailija
25/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rahoilla kultaa tai jotain kivaa itsellesi.

Vierailija
26/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on valtaa. Suurta valtaa. Maailma pyörii rahan ympärillä.

Vierailija
27/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun vikasihan se on, kun et näe ap:n pään sisään.

Vierailija
28/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusta en ymmärrä mutta rahan voi käsittää väärin. Nuorena eräs tyttis jonka kanssa oltiin oltu vasta vähän aikaa suuttui 50 markasta. Luuli että olin maksanut seksistä ja pihiksi haukkui siinä samalla. Olimme juoneet edellisenä iltana ja yöllä tyttis oli kysynyt voinko lainata 50 markkaa pariksi päiväksi? Ilmeestä näki kun muisti palasi. Pyysi anteeksi kun oli luullut omiaan.

Miksi olet ped***li ?

Vierailija
29/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä on jäänyt lääkitys välinn jo pidemmäksi aikaa, täysin sekoboltsin sähellystä. Painu töihin !