Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laskee aivan kaiken rahassa, KAIKEN !

Vierailija
27.10.2024 |

Muuten hän on täysin välinpitämätön tyyliin. Tässä sulle 200 euroa, jos tarvit jotain, pyydä sitä ja sitä hoitamaan homman, mitä helvettiä, käyn itse työssä ja ansaitsen ja selviä kyllä 200 euron hommasta ihan itse. Empatiakyvyttömyydellä ei näytä olevan mitään hintalappua. Ylimielisyys korostuu hänessä räikeästi. Ostan uuden Audin, ostan uuden Mersun, tuossa sinulle 200, jaa, minullakin on auto ja työ, huomasitko ?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän Kylmä-Kalle ?

Vierailija
2/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita ne mulle, mulle kelpaa 200e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on laskenut sun mielenterveyden hinnaksi? Näen punalaputetun tuotteen nääs!

En oikeasti tajunnut aloituksesta oikein mitään. Mutta voin ottaa sen 200e jos se on ongelma sinulle.

Vierailija
4/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhka on äijä, JSS !

Vierailija
5/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Ihan piristävä juttu. Monessa perheessä raha taitaa olla ihan tärkein lasten kasvattajakin? Onko kokemusta?

Vierailija
6/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Ota Pena lääkkeet!

Vierailija
7/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsee tyyppi, anna hänelle 50 takaisin!

Vierailija
8/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni aloituksen pointti ohi?

Vierailija
9/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen katkarapuinen mies, korvaa pikkupeeniksensä rahalla, niinkö ?

Vierailija
10/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tän pösilön löysit?

Vierailija
11/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni aloituksen pointti ohi?

Mies suhtautuu alentuvasti naiseensa.

Vierailija
12/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuinka? Onko ap:llä kaikki ihan ok? Mitä hän yrittää sanoa?

Vierailija
13/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut aloituksesta mitään

Vierailija
14/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekopää ap!

Vierailija
15/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tun h*ora!

Mä köyhäpoika oon, mä pistän suihketta kainaloon, se on aika joviaali-ilmiö, mä köyhäpoika oon. -ei ap-

Vierailija
16/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tun h*ora!

Miksi suvun naisesi ovat houria ?

Vierailija
17/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusta en ymmärrä mutta rahan voi käsittää väärin. Nuorena eräs tyttis jonka kanssa oltiin oltu vasta vähän aikaa suuttui 50 markasta. Luuli että olin maksanut seksistä ja pihiksi haukkui siinä samalla. Olimme juoneet edellisenä iltana ja yöllä tyttis oli kysynyt voinko lainata 50 markkaa pariksi päiväksi? Ilmeestä näki kun muisti palasi. Pyysi anteeksi kun oli luullut omiaan.

Vierailija
18/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*tun h*ora!

Miksi suvun naisesi ovat houria ?

Tarkoitit varmaan sanoa sukusi naiset?

Vierailija
19/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan auennut tämä aloitus. Aloittajalla on siis työ ja auto. Mies halusi antaa hänelle jostain syystä 200 euroa. Miehellä ilmeisesti on uusi auto tai autoja? Halusiko mies osallistua talouden menoihin? Kolkko ap että rahasumma on loukkava?

Vierailija
20/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaa. Tapahtuipa kerran. Päätettiin kostaa , joka välitti liikaa rahasta eikä muusta kuulemma. (Vale) Tästä tulisi pitkä tarina, jos laittaisin millaisten valheiden ja rikosten kohteeksi joutunut, mutta yhtenä ssbotointina voin kertoa, että hänen lähipiiriinsä kuuluvia yritettiin sabotoida kitupiikeuksi ja muutenkin sabotoida tilannetta niin että hänen taloudellinen tilanne huonontuisi.

Mikä sen kivempaa kun henkilö, joka ei ole kitupiikki ja välittää rahasta saa riesakseenjonkin joka kurittaa vähön vääristä asioista. Ja vielä taloudellisesti auttavat sukulaisetkin järjestetään pois. Mikä katkeruus taustalla!No ei se ihan noin mennyt vaikka onnistuivatkin välillä manipuloimaan naurettavia tilanteita kuten riidan pikkuruisen vesipullon ostosta lentokentällä.

Haistakaa jo v.tu!  

Ei ole vain rahasta ollut kiinni vaan jotkut ovat ulottaneet tuon tilanteeseen missä voi olla jopa henki ja terveys kyseessä ja monet tomppelit ei ilmeisesti tiedä niistä. Luulevat kai vaan että pientä näpäytystä  raha-asioista, huonoista syrjivästä asenteista tai muusta ja inhimillisyyteen opettamista.

Tämäpä hupaisaa, lisää inhimillisyyttä TÖRKYRIKOKSILLA!