Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ulkona katsovat minua, hymyilevät ja katsovat sitten about taskujeni kohdalle?

Vierailija
27.10.2024 |

Tätä on tapahtunut monta kertaa. Olen keski-ikäinen nainen, joka ei käytä meikkiä, eikä minulla ole esim. keskivartalolihavuutta tai tavaraa taskuissa. Minulla on reisipituinen toppatakki. Minun pitäisi kaiketi olla aika näkymätön tyyppi.

Keksittekö syitä tuollaiselle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on hyvä perse?

Puhe taisi olla etutaskuista.

Vierailija
22/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja yhtenä päivänä seinänaapurin nuorehko nainen tuli vastaan pihalla, näytti kuin häntä olisi pyrkinyt hieman hymyilyttämään, mutta yritti peittää sen. Arvelisin että olisikohan rajut pieruni kuuluneet seinän läpi naapuriin ja hän ei pysty ajattelemaan minua muuna kuin naurettavana pieru-ukkona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se takki on kiva. En tiedä

Vierailija
24/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se "katsominen" on vain sinun korviesi välissä. Jostakin merkillisestä syystä pidät silmällä toisia ihmisiä ja sitä, mihin päin he katsovat.

Ei suomalaiset ihmiset tavallisesti katso silmiin vieraita vastaantulijoita. Outoa, jos sinä et ole sitä vielä hoksannut.

Vierailija
25/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkifetisistit unelmoi että tuon takin kanssa olisi ihana peuhata :D

Vierailija
26/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se takki loppuu siihen

Tämä. Olen miettinyt, että haluavat sen hymyn jälkeen katsoa muualle kuin silmiin, ja takin loppumiskohta kiinnittää huomion. Ap

Niin. Ehkä se on näin.

Ihan tavallista tuo on, vastaantulija katsoo silmiin ja sitten jonnekin muualle. Ei liity mitenkään erityisesti sinuun.

Vierailija
27/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumassakin repussa voi olla hyvät eväät.

Miksi haukut rumaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan