Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei muka välikausivaatteet riittäisi, jos pihalla on vaan vähän kosteita lehtiä yms?

Vierailija
27.10.2024 |

Lapsi isovanhemmillaan ja kauhea valitus siitä, kun ei ollut kuriksia mukana! Vaikka olen 100 kertaa sanonut, että välikausivaatteilla voi mennä märkäänkin, eikä haittaa jos ne likaantuu. Mutta ei mene jakeluun. Eikä kyse ole mistään maassa konttaavasta vaan isommasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas näitä minä-minä-minä-ihmisiä.

Jos niillä ei esim. ole hyviä eteis- ja kuivatustiloja, kurahousut ja kurahanskat on kätevä riisua ovella ja muut puhtaat ja kuivat vaatteet sisäpuolella. Ja kyllä ne housut todellakin tähän vuodenaikaan kastuu ja kostuu, jos ei varsinaista kuraa olisikaan.

Vierailija
2/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä se että isovanhempien kasvattaessa omia lapsiaan ei ole ollut mitään vedenpitäviä välikausivaatteita. Ja sitten iskostunut mieleen, että aina kostealla kelillä on oltava kurahousut. Näin ainakin 90-luvulla oli, itsehän lapsena aina väitin asiasta vastaan hoitotädille, mutta kurahousut oli jalassa oltava jos vähänkin märkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tässä se että isovanhempien kasvattaessa omia lapsiaan ei ole ollut mitään vedenpitäviä välikausivaatteita. Ja sitten iskostunut mieleen, että aina kostealla kelillä on oltava kurahousut. Näin ainakin 90-luvulla oli, itsehän lapsena aina väitin asiasta vastaan hoitotädille, mutta kurahousut oli jalassa oltava jos vähänkin märkää

Mutta onhan maailma muutenkin muuttnut, ei siellä ole lankapuhelintakaan enää!

Vierailija
4/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummo huolehtii pukemiset, riisumiset, huuhtomiset, kuivatukset, mitä haittaa siitä sinulle on, että kurikset olisi mukana?

Vierailija
5/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehduskengät ja farmariasu riittää näillä keleillä.

Vierailija
6/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purjehduskengät ja farmariasu riittää näillä keleillä.

Ooh, itse hopeakettuko se siellä puhuu viisaita?

Vierailija
7/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monet ammattilaisetkaan luota näihin vedenpitävyyksiin. Meillä eskarista suoraan sanottiin, että sama millaiset ulkovaatteet on, tavalliset kuravaatteet pitää silti olla myös.

Vierailija
8/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi(?) hoitavat teidän kersaa?? Kyllä minä silloin toisin ne verusteet, mitä pyydetään.

Vierailija
9/9 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi se muovipinta on putsata kuin kangaspinta.