Paljonko sulla jää säästöön kk:ssa?
Kommentit (20)
Puhdasta rahaa noin 1t€. Miellän säästöksi myös asuntolainan ja sijoitislainojen lyhennykset, jotka kerryttävät pääomaa kuukausittain.
Samaa luokkaa kuin aloittajalla. Olen eläkkeellä ja asunto on jo maksettu.
Tänä vuonna on jäänyt säästöön 37336,90 € eli keskimäärin 4148,54/kk kun ottaa huomioon ettei lokakuun palkkaa ole vielä tullut.
Saman verran josta laitan n puolet reissukassaan automaattisesti heti palkkapäivänä
0-200, joskus jopa 500. Riippuu siitä, onko ollut sivutoimisia keikkoja.
Päivätyön palkasta ei jää mitään, netto 1865.
Konekiväärissä? No, kaikki mitä ei laiteta menemään.
Jos myyn pikkareita niin joku 10 x 20 ja sit jos otan suikkiksii niin saman verran. Pimppee en viitti myyä ku on niin pienet paikat vaikka oon yli 20v.
Vierailija kirjoitti:
Jos myyn pikkareita niin joku 10 x 20 ja sit jos otan suikkiksii niin saman verran. Pimppee en viitti myyä ku on niin pienet paikat vaikka oon yli 20v.
Miten hoidat pikkarimyynnin rahastuksen? Missä myyt?
4000/kk nettopalkasta jää puolet säästöön. Jokohan kohta voisi ottaa loparit ja näyttää työnantajalle keskisormea?
Yleensä jää noin tonni. Asuntolaina on jo maksettu eikä ole mitään kalliita kulutustottumuksia, niin ihan peruspalkastakin (brutto 3200) saan ihan kohtuullisen hyvin säästöön.
Tähän vaikea vastata, koska tuloni vaihtelevat.
Asuntolainan 602 euroa/kk lisäksi maksan ylimääräisiä lyhennyksiä 500 /kk. Onko tämä ylimääräinen lyhennys säästöä vai menoa? Lisäksi sijoituksiin noin 500/kk. Onko tämä säästöä vai menoa?
Säästötilille lisäksi n. 400 e/kk.
Loput kulutukseen. Eli kai se sitten, on että 400 säästöön.... En osaa oikein luokitella noita muita.
Miinus 200 euroa, josta laitan n puolet säästöön automaattisesti heti palkkapäivänä .
Frederik voisi alkaa myymään hänelle heitettyjä käytettyjä alushousuja ja niin varmaan tekeekin, äijä pääsee tienesteille:D
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoo. Jotain kybätonni.
Tarkentaisitko Svetlana, rupliako?
Ansiosidonnaisesta laitan tonnin pörssiin. Kulut olen nipistänyt alle viiteen sataan kuussa. Lisätuloja saan kun kerään tölkkejä teslani latautuessa ilmaiseksi Superchargerissa.
Vierailija kirjoitti:
Frederik voisi alkaa myymään hänelle heitettyjä käytettyjä alushousuja ja niin varmaan tekeekin, äijä pääsee tienesteille:D
Eivät liene käytettyjä tai ainakaan pesemättöminä heitettyjä. Väittävät, että Fredun bändin jätkät jakaa niitä yleisölle ihan tuohon tarkoitukseen.
0-200 euroa