Huomaako aviomiehet kun niiden vaimot alkaa muuttua "maturen" näköiseksi?
Tarkoitan että vielä 25-35v näyttää nuorelta naiselta ja sitten 40v näyttää hieman kypsemmältä. huomaako tämän eron nopeasti?
Kommentit (22)
No eiköhän tuon huomaa puolin ja toisin, että ei tässä enää olla mitään parikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vanhetaan, ei siihen tule paljon huomiota kiinnitettyä, kun oma olo tasapainoinen. Lämmöllä katsotaan ja rakkaudella.
Kiva vastaus kiitti
Miehet ei huomaa mutta naiset huomaa kun miehellä pullottaa yhtäkkiä törkeä pallomaha housujen päällä.
Muija on alkanut näyttää vanhemmiten sammakolta.
Vierailija kirjoitti:
söpis
Olisin vähän pettynyt, jos kumppanini näyttäisi vielä vuosikymmeniä myöhemmin teinitytöltä. Minutsa on jotenkin kaunis ajatus siitä, että voisi yhdessä vanheta ja edetä elämää pelkäämättä ja stressamaatta liikaa siitä, että se jättää vääjämättä jälkensä meistä jokaiseen. Haluaisin itse olla vielä joskus hymyni säilyttänyt ja elämään uteliaasti suhtautuva vanhus.
Olen ollut aviksessa nyt neljännesvuosisadan ja vaimo näyttää aina vaan siltä nuorelta morsiolta. Ei auta optikolla käynti eikä mikään. Tosin pelästyn omaa peilikuvaani joka aamu partaa ajaessani.
Meillä tuli alapäähän kurttuja ja kuivuus iski. Kuivuuteen on voiteita, mutta kurtut ei niillä lähde.
Ei se ole vakavaa jos rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet näyttänyt siltä aina. Nainen tuli ja suuteli jolloin luulit muuttuvasi prinssiksi.
Et muuttunut.
Et taida tajuta mitään jutusta nimeltä rakkaus.
Ikävä juttu. Sitä nimittäin saa, jos sitä osaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Et taida tajuta mitään jutusta nimeltä rakkaus.
Ikävä juttu. Sitä nimittäin saa, jos sitä osaa antaa.
tajuan mutta eikjö saa kysyä?Olemme vielä mieheni kanssa 32 ja 33v ja mietin mitä tapahtuu kun ollaan sit vanhempia.
Kyllä mä ainakin huomaan.
Ja mun vaimo samalla tavalla myös huomaa sen että minä muutun vanhemman ja vanhemman näköiseksi, ja välillä myös ihan huomauttaa asiasta minulle :D
Tottakai huomaa, puolin ja toisin. Mutta miksi sitä pidetään huonona? Ikääntyminen on kaunista. Pitäisin tosi omituisena jos nelikymppinen puoliso haluaisi minun näyttävän 20-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aviksessa nyt neljännesvuosisadan ja vaimo näyttää aina vaan siltä nuorelta morsiolta. Ei auta optikolla käynti eikä mikään. Tosin pelästyn omaa peilikuvaani joka aamu partaa ajaessani.
Onpa ihanasti sanottu <3
Kaikkea hyvä sinulle ja vaimollesi.
Vaimo muuttuu maturemmaksi koko ajan ja se vasta seksikästä onkin!
Yhdessä vanhetaan, ei siihen tule paljon huomiota kiinnitettyä, kun oma olo tasapainoinen. Lämmöllä katsotaan ja rakkaudella.