Kauheimmat,oudoimmat NAAPURIT-vertaistukiketju!
Entisessä kodissa eräs uskovainen mummo pölli halloween koristeeni,mitään en voinut todistaa mutta tiesin.
Ja nykyisessä taas naapuri valittaa kun koiramme haukkuu. Meillä ei ole koiraa.
Kommentit (28)
Joka perjantainen musiikinsoitto alkoi noin klo 19. Viimeistään klo 22 naapuri jatkoi matkaa ilmeisesti baariin aivan järkyttävän hajustepilven saattelemana. Haisi asuntoon asti, vaikken ole edes hajuherkkä, astmaatikko tms. Kuka sellaisen lähelle edes haluaa mennä, joka jättää jälkeensä lähinnä löyhkään tukehtuneita kanssabilettäjiä?? Ja hissihän haisi koko viikonlopun.
Kuolleista ei saa puhua pahaa. Mutta naapurissa asui ihan ok mummu, aina vähän katsottiin toistemme perään. Kunnes mun luona kävi kirppis ostaja pitkänäperjantaina. Ostaja oli ensin soittanut mummun ovikelloa, ja myöhemmin järkyttyneenä tätä päivitteli mulle. Erehdyin kertomaan että mun vieraani se oli. Mummu suuttui niin, ettei enää tervehtinyt ym. Kun pitkänäperjantaina juoksee väkeä! Hän ehti kuolla etteivät välimme palautuneet, en saanut tilaisuutta selittää että ei ollut vaihtoehtoja päivälle ja vahinko se hänen ovellaan käynti oli.
Vierailija kirjoitti:
Joka perjantainen musiikinsoitto alkoi noin klo 19. Viimeistään klo 22 naapuri jatkoi matkaa ilmeisesti baariin aivan järkyttävän hajustepilven saattelemana. Haisi asuntoon asti, vaikken ole edes hajuherkkä, astmaatikko tms. Kuka sellaisen lähelle edes haluaa mennä, joka jättää jälkeensä lähinnä löyhkään tukehtuneita kanssabilettäjiä?? Ja hissihän haisi koko viikonlopun.
Yrittääkö peittää päihteiden hajua? Ja hikeä. Siinäpä unelmahenkilö.
Asuin luhtitalossa. Naapuri nosti aina roskapussin ulos ja sitten linnut repi ne,huudatti myös ysärihittejä päivät pitkät.
Asuimme kerrostalossa ja meidän alapuolella asuva nainen alkoi jostain syystä pistää ilmeisesti kaikki talosta kuuluvat äänet meidän piikkiin. Kun kerran törmäsin häneen alaovella, hän avautui, että meidän asunnossa kuulemma juostaan joka päivä aamusta iltaan. Tämän takia heillä hyppii astiat kaapissa ja heidän koiransa tulee hulluksi. Olin aivan äimän käkenä, koska minä kävin päivisin yliopistolla ja töissä, mies kävi töissä ja lapsi oli päiväkodissa, joten ei tuo päivät pääksytysten juokseminen olisi edes ollut mahdolista. Selitykseni ei mennyt läpi. Joskus, kun puuhailimme kotona jotain aivan tavallista ja äänetöntä, alakerrassa alettiin hakata patteria rauvokkaasti. Kerran kesken perheemme rauhallisen iltaruokailun se nainen tuli soittamaan ovikelloa ja väitti, että taas meiltä kuuluu mekkalaa. Silloin mun mitta tuli täyteen ja sanoin, että meillä ei ole mitään tekemistä useimpien hänen väittämiensä äänien kanssa, ja jos hän kuulee ääniä ja heidän koiransa on hullu, syytä tulisi etsiä muualta kuin meiltä. Sen jälkeen ei valituksia kuulunut, tosin muutimme pois aika pian tuon jälkeen.
Heitin eron jälkeen loput exän vaatteet roskiin, kun ihan ilmoitti ettei hae, heitä vaan. Osa puhtaana, osa pyykkikorista suoraan. Meni pari päivää niin näin yhden naapurin alkkisäijän päällä.. kiva tietää että naapurit ratsaa roskia.