Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton vapaus kun on sinkku ja lapset isoja

Vierailija
26.10.2024 |

En ole ikinä kokenut vastaavaa. Olen vasta nelikymppinen, mutta odotukset mua kohtaan on tasan 0. Voin tehdä uraa jos huvittaa. Mut jos ei huvita, ei tarvitse enää mitään varten tehdä rahaa, menestyä, elättää ketään, pitää yllä kulissia, odottaa täydellistä elämää.

Voin aivan täysin vapaasti miettiä mitä haluan ja teen. Kukaan ei oleta tai toivo enää mitään, ns. velvollisuudet elämää kohtaan on tehty. 

En ole varmaan koskaan tuntenut oloani näin vapaaksi ja kevyeksi.

-N42

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä 10 vuotta vanhempi kun tilanne oli sama. Mies oli löytänyt nuoremman (ja on nyt ,,toisella kierroksella,,) ja yhteiset lapsemme olivat juuri muuttaneet pois 25- ja 23-vuotiaina. Tajusin ällistyneenä että uudessa sinkkukodissani minulla oli ensi kertaa elämässäni OMA HUONE. Lapsuudenkodissa olin jakanut sisareni kanssa ,,tyttöjen huoneen,, eikä siinä ollut mitään erikoista eikä huonoa (vanhemmat eivät olleet rikkaita) ja poikakaverin kanssa yhteen muutto oli tietysti aikanaan tarkoittanut yhteistä makuuhuonetta. 

Erosta on nyt 3 vuotta. Edelleen elän ihanaa aikaa. Pidän työstäni, tulen palkallani toimeen ja olen pitänyt huolta siitä, että eläkeikäisenäkin. Harrastan, liikun, matkustan ihan sen mukaan mitä itse päätän, pidän hyvää yhteyttä lapsiini. . . Kaikki hyvin.

Onnea Sinulle 💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla