Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treeni ei suju

Vierailija
26.10.2024 |

Mitäs tämä nyt on. Olen jonkun nelisen vuotta treenannut kotona lähinnä kehonpainolla, kahvakuulalla ja kuminauhavastuksilla noin 2-4 kertaa viikossa 40 tai 60 min kerrallaan. Tulokset on olleet hyviä ja liikunta on ollut hauskaa ja motivoivaa.

Mutta nyt parin viikon aikana into treenaamiseen on hävinnyt kokonaan. Saan itseni aloittamaan mutta ei ole voimia eikä motia kuin 10 minuutiksi. Elämäntilanne ei ole muuttunut mitenkään, nukun ja syön hyvin eikä ole stressiä tai sairauksia. Harrastan myös palauttavaa joogaa.

Syke nousee treenatessa tosi nopeasti (ennen oli päinvastoin vaikea saada sykettä ylös) ja myös leposyke on tavallista korkeampi koko ajan vaikka vain laiskottelisin. Olen 47. Mietin että onko mun voimat vaan ehtyneet. Vinkkejä, miten saada ne takaisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä paikka kysyä. Ei palstalaiset treenaa vaan juo kaljaa ja trollaa.

Vierailija
2/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaihtanut ruokavaliota äskettäin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin viikon tai kahden treenitauon ja sitten palaisin asiaan uudestaan.

Vierailija
4/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikunto aiheuttaa tuota ettei keho jaksakkaan mutta sitten voi olla kyse muustakin esim hormoni toiminta jne. Tämä on kuitenkin väärä paikka kysyä, lääkäriin mars.

Vierailija
5/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole palautunut tarpeeksi edellisestä treenistä,siltä tuo kuulostaa.

Vierailija
6/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen googlaillut ja ylikunnon oireet täsmäävät täysin tilanteeseeni. En vain voi uskoa, että olisin päätynyt ylikuntoon kotijumpalla, vaikkakin sitä ihan täysillä teen. 

Otan nyt pienen tauon. Lääkäriin en ihan vielä ole lähdössä, se on sen verran kallista että mieluummin katson tasaantuuko tilanne lepäämällä. 

Kiitos vastauksista!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän