Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtokauppa parisuhteessa

Vierailija
26.10.2024 |

Olen viime ajat saanut taivaallista suuseksiä vaimolta ja tuntuu kuin sitä pitäisi saada vain lisää ja lisää. 

vaimo sanoi, että voitaisiin vähän aikaa keskittyä taas panemiseen ja unohtaa suuseksi hetkeksi.

ehdotin, että tehdään 7-päivän suihinotto selibaatti ja jos vielä odotan siihen 3 päivää päälle niin saan loppuun asti nieltynä. 

Oli puhetta myös, että peppuseksissä voitaisiin tehdä joku lista mikä pitää suorittaa, ennen kuin pääsee pepulla käymään. Myös jos odotan kauemmin, kuin tavoiteaika, niin vaimo käy valjaiden kanssa minun takapuolella. 

Minkälaisia tavoitteita/tehtäviä kannattaisi sopia? Itellä himoittaa eniten tuo 10 päivän suikkariselibaatista palkinnon saaminen. 

Siivoamisesta ja tiskaamisesta oli puhe takapuolihommissa. Himottaisi sopia jotain myös yhdentäkeetojen harventamiseen. Nämä säännöt siis koskisivat kumpaakin.

Onko teillä seksin saantiin liittyviä tehtävälistoja?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä piiskat ja siveysvyö käytössä? Niistä on paljon apua jos haluaa leikkejään laajentaa. Myös suukapulat anustapit kummallekkin.

Vierailija
2/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta meillä on sopimus, että seksistä ei kieltäydytä ja se kumpi pyytää saa päättää tyylin. Eli voin pyytää suihinottoa saan sen, mutta useimmiten vaimo pyytää heti perään itse vastapalveluksen, eli kielihoitoa tai vaikka "ratsastus tunnin".

Paljon helpompaa kuin erilaisten tehtävien teettäminen/tekeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin spermasi normaalisti joutuu, jos kerran oikein erikseen pitää sopia "loppuunasti" ottamisesta? 

Vierailija
4/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä käydään vaihtokauppaa seksistä. Vaimo antaa jos olen ollut kotitöissä riittävän ahkera. Tämä siis tarkoittaa ensin useaa päivää, että hoidan kaikki kotityöt. Ei hän siitä erikseen mainitse mutta kyllä sen huomaa siitä, että seksiä ei heru. Ja sitten kun seksiä saa, on se sellaista säälipanoa. 

Vierailija
5/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä parisen vuotta jo miettinyt, että voisi heittää vaimon pihalle. Hän tykkää harrastaa avioliiton sisäistä prostituutiota. Ilmeisesti seksi ei suuremmin kiinnosta ja sitä annetaan sitten puoliväkisin palkkioksi silloin tällöin. 

Vierailija
6/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut exäni soitti joskus ja sanoi, että saat pillua jos tuot mulle viinipullon. Alkuun se meni läpästä, kunnes tajusin että hän jakaisi viinanhimoissaan tavaraansa myös vieraalle, jos saisi palkinnoksi viinaa.

Vierailija
7/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä käydään vaihtokauppaa seksistä. Vaimo antaa jos olen ollut kotitöissä riittävän ahkera. Tämä siis tarkoittaa ensin useaa päivää, että hoidan kaikki kotityöt. Ei hän siitä erikseen mainitse mutta kyllä sen huomaa siitä, että seksiä ei heru. Ja sitten kun seksiä saa, on se sellaista säälipanoa. 

Säälipanolla en lähtisi tekemään tehtäviä. Pitää siinä olla kiihko kummallakin päällä.