Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittavia ne miehet jotka luulee että niiden pitäisi saada kaikki se mitä joku nainenkin on saanut

Vierailija
26.10.2024 |

Esim. ne jotka kateuksissaan dissaa menestyneitä naispoliitikkoja, vaikka eivät itse edes ole politiikassa. Tai haukkuvat naisen kirjoittaman kirjan lukematta kun eivät ole itse julkaisseet kirjaa. Noloa. Ihan kuin kaikki naisten saavutukset pitäisi tuoda hopeatatjottimella eteen vaan siksi kun on mies.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että miehet ovat yksilöitä eikä saa yleistää? Paitsi silloin kun joku mies on tehnyt jonkun keksinnön tai saanut palkinnon, niin silloin tietty kaikki miehet ovat jotenkin yhteydessä tähän ja sen saa yleistää.

Vierailija
2/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin mitä mitä nainen on saanut? Monta metriä munaa sisäänsä? Sitäkö ne miehet kadehtii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni miehestä, joka oli lennolla vaatinut saada kuukautissiteen, koska joku nainenkin oli saanut sellaisen. 😅

Vierailija
4/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä, että miehet ovat yksilöitä eikä saa yleistää? Paitsi silloin kun joku mies on tehnyt jonkun keksinnön tai saanut palkinnon, niin silloin tietty kaikki miehet ovat jotenkin yhteydessä tähän ja sen saa yleistää.

Jännästi ei saa yleistää, että vangeista 96 prosenttia on miehiä tai diktaattoreista iso osa on miehiä. Että ei kaikki miehet, mutta lähes aina miessukupuoli. 

Vierailija
5/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nykyään tuo jutuissa esiin media itse, että tämä tässä on nainen ja siitä huolimatta saanut jotakin aikaan.

Vierailija
6/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkoja saa dissata, se ikään kuin kuuluu poliitikon osaan. Myös kirjoja saa haukkua, vaikka ei ole lukenut niitä.